Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

fet den golfen der, men jeg ville lakert fangerene!

 

Hell no!

 

 

Men ontopic: Jeg syntes den golfen har perfekt stuk.. Mange som legger ut bilder av bilen sin der det er 5-10 cm mellom dekk og hjulbue, og det ligner har (etter min mening) ingenting med stance å gjøre.

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg ikke liker med den Golfen er nettopp glippa mellom dekk og skjermkant.. ;) Og det at det iallfall ser ut som om det er positiv camber på gang bak. Endel neg. camber ELLER et litt høyere innpress og litt mer senk hadde gjort den mye bedre.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignorante mennesker kommer jo langt i livet :)

Klarer du å begrunne hatet ditt, tro? Eller er du bare bandwagon as fuck?

 

Forresten er det greit å nevne at hvis jeg ikke hadde hatt noe strekk, hadde det subba overalt.. Gjøres ofte for funksjon ;)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ignorante mennesker kommer jo langt i livet :)

Klarer du å begrunne hatet ditt, tro? Eller er du bare bandwagon as fuck?

 

Forresten er det greit å nevne at hvis jeg ikke hadde hatt noe strekk, hadde det subba overalt.. Gjøres ofte for funksjon ;)

 

 

Eirik

 

Felger som passer bilen er også en mulighet, evt valse ut hjulbuene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vi ler av sånne som dere..;)

 

lol[/quote

 

personelig så hater jeg sterkt alle som kjører folkevogn. jeg ba kjerringa finne seg et annet sted og bo om hu i det heletatt vurderte og invistere i en polo... og sånne som deg ler jeg av hehehe. jeg skjønner ikke hvorfor dere vil ha de fuckings dekka en halmeter utenfor? håper ikke jeg ser en sånn bil i kveld da jeg er drita hehehe.

 

Ja, da lurer jeg virkelig på hva du skulle gjort med det..:respect

 

Poenget med tråden her, er vel og ha felga fint og riktig plassert i hjulbuene. Ikke 1.Meter utenfor som golfen over her..

Dekkbanen skal være innenfor buer/breddere, felgene kan til nød stikke litt ut, kommer ann på åssen bil og oppsett der..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da lurer jeg virkelig på hva du skulle gjort med det..:respect

 

Poenget med tråden her, er vel og ha felga fint og riktig plassert i hjulbuene. Ikke 1.Meter utenfor som golfen over her..

Dekkbanen skal være innenfor buer/breddere, felgene kan til nød stikke litt ut, kommer ann på åssen bil og oppsett der..

 

Stemmer bra det.. Er perfeksjon og presisjon å få hjul til å sitte bra. En cm kan utgjøre all forskjell.

 

:P

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår