Gå til innhold

La oss snakke om stuk/stance

Ranger emnet


eiriksmil

Anbefalte innlegg

Er nok saft og ikke luft, ja. Den er nok fetere når den er like lav foran og bak :)

 

Denne har relativt fin stance:

 

100_0773.jpg

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke greit å få det godkjent i norge da... Og onkel blå blir vel mistenksom om bilen puster og peser og hever og senker seg i alle retninger og, hehe... ;) Stance er MYE hvordan hjulene "ligger" i hjulhusene da, skal være ca likt foran og bak :) Dvs, hjulbuen skal være ca like langt nede på hjulet foran og bak, om du vil ;)

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00832.jpg[/img]

 

hva med min gamle cab? skulle gjerne hatt den litt lavere bak men dekka på 245 40 17 tok i skjermkanten om jeg hadde den lavere. . satt justerbart fra FK på den .. bilen er forøvrig solgt til en oppe ved gardemoen

 

bilen din ser etter min mening, perfekt ut mht til stup/stuk..

hadde den vært lavere bak så hadde den mista litt det tøffe preget syns jeg.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En annen BMW her:

 

318549036_9msun-L.jpg

 

Er ikke dette bedre pengebruk enn å styre med fangere, vinger, skjørter osv? Nå er jo ikke akkurat dette noen 316i heller, men jeg føler poenget er valid.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompisen min sitt svar i UK Stance tråden på E38 :D

quote name='jbmg40' date='15th Jan 2009, 01:51 PM' post='1731198']

2881735881_b59c1ed7a8_o.jpg

 

 

 

You see stacks of cars with stance like that. Literally stacks.

 

2201515421_5a9f5b9355.jpg

 

81 sider stance for de som er registrert

http://www.edition38.com/forums/index.php?showtopic=190736

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder stuk så synes jeg bobla mi er kansje litt for lav bak, muligens litt for høy forann, hva tror dere?

 

side

 

front

 

bak

 

Liker egentlig å legge ut miniatyrbilder, men vet ikke hvordan jeg gjør dette med albumet til BF:S

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

 

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stuk har litt mer med hva slags stuk man vil ha, japsestuk, tyskerstuk osv.. men stance er hvordan bilen står på hjula og DEN er viktig.. sett mange biler som ser totalt teite ut fordi det ser ut som den står og vipper oppå felgene og det ser kjempeteit ut. for meg personlig liker jeg at bilen ser ut som den ligger bra, og dette har noe med forholdet på bredden på bilen, høyden under, hjulenes posisjon osv.

 

men er helt enig med noen før her, felgene trenger ikke å se helt verst ut for seg selv, de må kle bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen BMW her:

 

318549036_9msun-L.jpg

 

Er ikke dette bedre pengebruk enn å styre med fangere, vinger, skjørter osv? Nå er jo ikke akkurat dette noen 316i heller, men jeg føler poenget er valid.

 

 

Eirik

 

..men på denne er det jo styra med både fangere og skjørt, så det er litt vesentlig det også.

 

Edit: Frontfanger iallefall ;)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår