Gå til innhold

1500kr gies bort til den som svarer riktig på hva som er problemet !

Ranger emnet


olemm-90

Anbefalte innlegg

ikke sikkert det er det da, men greit å prøve de tingene som er gratis før du begynner å bytte ut deler.

kan jo være en lekkasje i toppakningen på ene sylinderen også...

eller luftmengdemåleren som er deffekt

 

Nja, trur ikke luftmengdemåleren har så mye og si om det er 1 sylinder som ikke kjører so men skal. Men, jeg skal sjekke ivertfall. Pga gammle motoren skjærte jeg 1 sylinder. muligens pga olje tom :( ( Tabbe ) :P

Trur den fungerte på gammle motoren, den gikk iallefall på alle sylinderane =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke tomgangregulator er saken.

For bilen går uten den. Har fjernet den jeg på noen c20ne. Bare tatt den av, å satt på hel slange fra nippel til nippel. Å satt på ei slange klemme på slangen, som jeg har satt på midten av slange ca. å desto mer jeg har strammet der,altså strupt åpning i slange desto mer har tomgang rpm øket.

mulig du sliter med en ventil eller noe som sitter visst den kun går på 3.

Ville å prøvd bytte luft mengde måler om du ikke har gjort det.

Sjekk å slangen mellom spjeldhus og lmm for sprekker.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekkt at den står riktig på merkene på registeret? evnt at ikke kilen på veiva hvis det er det på denne som har knekt?

Lukter det samme jeg og.

Et par tenner feil på reg.reim lager slik krøll du nevner nå.

Hvis dette er problemet, så gir du penga til Kompressor-kajakken, da han svarte dette først ;)

Seat Leon 1.9 TDI PD

Chevrolet Tahoe SC x

VW Corrado G60 x

Audi 80 x

Jetta GTI x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG FiKK DET TIL !

Etter 1 måne feilsøking og luring, har jeg endelig funnet ut hva som gjor dette. Det var innsprøytningen som ikke var som den skulle, Det var ene O-Ringen på dyse på sylinder 3 som var gåen. Jeg laget meg en ny pakning på jobb, og vips, sett alt på plass igjen og bilen fungerte utmerket ! :)

Jeg må desverre skuffe dere som har prøvd og skaffe noe penger, men denne gangen var det Snagz fra Tromsø som hjalp meg og fikk 1500 overført :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår