AudiRS4 Skrevet August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2009 Hansi likes :D Nå er det bare å bli med til bergen på gatebil ;) hehe, skal til bergen helgen som kommer, men uten bil ! så får se om jeg årker gatebil i bergen.. ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leket0y Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Du syke sat**! Norges Råeste B5 i mine aue.. =) Siter Thomas - Audi A4 1.8TQ 1996 - xXx Vw Golf 3 1.8GL 1994 xXx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Du syke sat**! Norges Råeste B5 i mine aue.. =) hehe, takk for det :) men finst nåkk råere desverre ;p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leket0y Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 hehe, takk for det :) men finst nåkk råere desverre ;p Ptsss! Kor? Vi må ta nokke bilde når ej he fått på senk å litt små kjafs.. Kommer uanz til å se ut som en pick up truck i forhold... Siter Thomas - Audi A4 1.8TQ 1996 - xXx Vw Golf 3 1.8GL 1994 xXx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Ptsss! Kor? Vi må ta nokke bilde når ej he fått på senk å litt små kjafs.. Kommer uanz til å se ut som en pick up truck i forhold... hehe, nei jeg har ikke sett alle a4 her i landet, men det finst sikkert.. Kor du bur på sunnmøre da? Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leket0y Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 hehe, nei jeg har ikke sett alle a4 her i landet, men det finst sikkert.. Kor du bur på sunnmøre da? Skal vertfall leite ei stond får å finne ..... Bor på skodje=) ekkje lange bitn! Siter Thomas - Audi A4 1.8TQ 1996 - xXx Vw Golf 3 1.8GL 1994 xXx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Skal vertfall leite ei stond får å finne ..... Bor på skodje=) ekkje lange bitn! hehe, okey, det ekje lange biten nei.. får ta deg en tur til ørsta ei helg Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leket0y Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Va der no når de va treff da.. men såg ikkje skuta di nokken plass :/ Ja må ta mej ei helg snart, må bare få på litt meir på biln :P kan ikkje komme inn i "råne" bygda me en "pick up truck vettu:P de blir får domt:P Siter Thomas - Audi A4 1.8TQ 1996 - xXx Vw Golf 3 1.8GL 1994 xXx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Va der no når de va treff da.. men såg ikkje skuta di nokken plass :/Ja må ta mej ei helg snart, må bare få på litt meir på biln :P kan ikkje komme inn i "råne" bygda me en "pick up truck vettu:P de blir får domt:P åja, nei då va ej på sjøen.. ja fe berre sei ifrå, å hekje nåke å sei korleis bilen ser ut :P Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leket0y Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 ja ska prøve å gi lyd fra mej neste gang ej e der ;) Siter Thomas - Audi A4 1.8TQ 1996 - xXx Vw Golf 3 1.8GL 1994 xXx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoshGuardo Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Vannvittig fine bil! fattatkje at du tør å ha så lav bil her i bygda da, med tanke på veiane her . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Vannvittig fine bil! fattatkje at du tør å ha så lav bil her i bygda da, med tanke på veiane her . takk for det :) med litt tenking når en kjøre, so går det ;p Ken du e da? Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoshGuardo Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Mathias Blichfeldt ^^ mathias på roadblock :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 har idag prøve montert S4 bakfangeren og S4 sideskjørt :) uten Bakfanger Med S4 bak fanger Med S4 Skjørt Blir sendt til lakk fortest mulig :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Blir spennende det der! Vurderer å kjøre samme opplegg på min avant :) Altså med original front. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg