Sandmo Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Så dumt:( Hadde vært konge å se den live;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Så dumt:( Hadde vært konge å se den live;) hehe, artigt og høre :D Men kommer jo flere treff ! :) Hadde det ikke hvert for at veivhus ventilasjonen var tett, og jeg trengte nye deler, så hadde det sikkert blitt treff med meg nå i helgen, men desverre :( Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Best for deg at du stiller på neste Vålertreff:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Best for deg at du stiller på neste Vålertreff:D hehe, er jeg hjemme fra sjøen så er jeg der sikkert ;) Alt er opp til jobb og om bilen er i live ! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Hehe:) Godt poeng:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 men slik det ser ut som nå, så tror jeg bilen vil holde seg lenge.. silen var nesten tett, deretter ingen oljetrykk.. så var veivhusventilasjonen nesten tett, blir bestilt nye deler imorgen, så da blir det mye bedre ! :) har skiftet alle pakninger som er dårlige og er gåen, og alle reimer som er gåen eller dårlige ;) så blir nesten god som ny :) HÅPER og få motor og girkasse inn i bilen igjen på fredag :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Hadde vært deilig å få tatt en slik shine på min bil. Men har nok ikke nok verken kunnskap eller plass/verktøy til det:-) Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Har jo VACN treffet på Rudskogen senere i år da ;) Du kan jo trekke listene i stoff (f.eks. sort alcantara), legg teip på lista og stoff på teipen igjen, så kan du ta vekk alt senere evt. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Hadde vært deilig å få tatt en slik shine på min bil. Men har nok ikke nok verken kunnskap eller plass/verktøy til det:-) min hadde hvertfall godt av det !! ;) kunnskap har ikke jeg heller det, prøver meg fram :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Har jo VACN treffet på Rudskogen senere i år da ;) Du kan jo trekke listene i stoff (f.eks. sort alcantara), legg teip på lista og stoff på teipen igjen, så kan du ta vekk alt senere evt. ja vet det! peiling når det er?:) Vi får se hva det blir med listene.. men skal skaffe meg de listene som er fremme på dashen, jeg har nye lister til dørene :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 ja vet det! peiling når det er?:) Vi får se hva det blir med listene.. men skal skaffe meg de listene som er fremme på dashen, jeg har nye lister til dørene :) 29-30. august på Rudskogen :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 29-30. august på Rudskogen :) Okey! da er jeg hjemme tror jeg, så da SKAL jeg ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Robert, da kjører vi bortover sammen eller? :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Robert, da kjører vi bortover sammen eller? :) den er grei ! men er nå noen mnd til neste treff ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Juni 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2009 Selvfølgelig :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg