AudiRS4 Skrevet Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2009 Har idag fått montert ferdig short shiften, og fått vasket motorrom og motor.. må bare bestille nye pakninger og div, og så få motoren inn i bilen igjen :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 har idag bestilt siste pakningene,noen nye reimer og et strammehjul som jeg får imorgen. Har også fjernet luftventilene i midten på dashen hvor jeg har laget til for 3 målere, Turbotrykk, Oljetemp og Oljetrykk, kommer bilde senere :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 idag fikk jeg pakningene til oljereturen på turbo og bunnpannen, har også skrudd av toppdekselet og innsuget.. må på møller og kjøpe enda flere deler imorgen, så fredag håper jeg at motoren er ihop og i bilen igjen.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Det blir bjaa :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 grom audi! ikke sett denne tråden før nå.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 får håpe det blir bedre en før alex! :) Takk for det dieseldyret:) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 noen bilder av motoren Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Sweeet:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 og noen bilder av bilen innvendig og utvendig Shortshift ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Skal ikke lakkere treverket a?;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Skal ikke lakkere treverket a?;) vi får se.. har får se om jeg ikke får taki noen nye og lakker de istaden ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Det eneste som mangler;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 er vell det;p mangler bare og få lakkert S4 skjørtene og S4 bakfangeren og få montert det, så er vell bilen komplett i mine øyner.. en liten stund hvertfall ;D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Juni 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 Ikke bare i dine øyne det;) De fleste her inne er vel enige med deg der;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2009 hehe :) Blir desverre ikke noe VACN treff på meg i helgen..:S Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg