AudiRS4 Skrevet August 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2009 noen bilder av motor rommet og uten frontfanger. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet September 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2009 reiser på sjøen igjen på nåkommende torsdag, vinterbil er innkjøpt så er ikke umulig at audien blir parkert for vinteren og kommer ikke ut igjen før til etter nyttår.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 9, 2009 Rapporter Share Skrevet September 9, 2009 høres ikke dumt ut :D hvordan vinterbil blei det ? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet September 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2009 vinter bilen ble en 86 mod Pajero.. et lite bile av vinterbilen og sommerbilen :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 jeg veit hvem av de 2 jeg ville ha valgt :D det kommer godt fram hvor lav den egentlig er på det bilde ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet September 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 jeg veit hvem av de 2 jeg ville ha valgt :D det kommer godt fram hvor lav den egentlig er på det bilde ;) hehe, til vinter så tror jeg du hadde velgt pajeroen.. audien hadde ikke vår friskt for meg og kjøre på vinter selv om jeg hadde hevet den :p Ja er vell ikke i høyeste laget :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 har i tanken på og kanskje kvitte meg med brock felgene, ligger en tanke i luften på nye felger i 18".. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 reiser på sjøen igjen på nåkommende torsdag, vinterbil er innkjøpt så er ikke umulig at audien blir parkert for vinteren og kommer ikke ut igjen før til etter nyttår.. hvilken båt er det du jobber på og hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet September 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 hvilken båt er det du jobber på og hvor? FT/R Hopen fra fosnavågen, Og er i barentshavet nå Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet September 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Er vell ikke noen som har litt peiling ang ET? noen som kan tenke seg hvilket ET jeg må ha bak på 10" felg? kan stikke litt ut og vil ha mest mulig kant! Jeg har 8.5" bakfelg nå med ET13 og det stikker 1 cm utfor ca.. vet ET må opp endel, men noen som kan tenke seg hvor mye?:) Takker på forhand for svar :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 etter rask (feil)beregning så må du opp på ET32 for at felgen skal stikke like langt ut ;) skyt meg om jeg tar feil Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 etter rask (feil)beregning så må du opp på ET32 for at felgen skal stikke like langt ut ;) skyt meg om jeg tar feil trenger slett ikke og stikke utom, for det fikser en spacer.. men hvordan hørest det ut med ET35? er jo bedre og bestille med høy innpress så heller space ut :) men et32 hørest ikke domt ut.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 kansje vi møtes da hehe vi drar i morgen til honningsvåg så til barentshavet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 tråd om Passat med brock b1 passat og a4 er vel ganske like i hjulbuene? felgen stikker litt uttafor der Foran 215\40-17 på 8,5" Felg ET 13Bak 245\35-17 på 10" Felg ET 20 Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet September 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 jeg er intr i å kjøpe brock felga... Brock felgene er allerede lovd vekk til en kompis ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg