al3x Skrevet August 13, 2009 Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Du har ikke bilder? jeg får fare på møller imorgen og høre.. gi dem delenr og sjekke Tusen takk Alex :) Nei, ingen bilder dessverre. Delenr. fant jeg på Vagcat.com. Det står "guide piece left / S4: AVANT, sedan" og "guide piece right / S4: AVANT, sedan". Så går ut i fra at det er de du trenger. Bare hyggelig forresten :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2009 Nei, ingen bilder dessverre. Delenr. fant jeg på Vagcat.com. Det står "guide piece left / S4: AVANT, sedan" og "guide piece right / S4: AVANT, sedan". Så går ut i fra at det er de du trenger. Bare hyggelig forresten :) Okey, jeg får bare høre med møller ang delenr og fester ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 da er S4 fangeren og skjørtene hentet fra lakk, og er veldig fornøyd !:) Skal se om jeg får montere S4 skjørtene idag, men bakfangeren må desverre vente til tirsdag, ettersom jeg måtte bestille noen fester hos møller idag, og får de ikke før tirsdag :/ Skal se om jeg får ut bilder av monteringen senere.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Gleder meg til å se, dette blir NICE:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 da er S4 fangeren og skjørtene hentet fra lakk, og er veldig fornøyd !:)Skal se om jeg får montere S4 skjørtene idag, men bakfangeren må desverre vente til tirsdag, ettersom jeg måtte bestille noen fester hos møller idag, og får de ikke før tirsdag :/ Skal se om jeg får ut bilder av monteringen senere.. Var det rett delenr det jeg fant? :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Var det rett delenr det jeg fant? :) Jepp, takk for det alex ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 440cc dyser du bruker? Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 440cc dyser du bruker? Jepp Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Fikk idag festene til S4 bakfangeren, så den er nå montert :) Fikk også endelig det nye retur røret til turboen som jeg har ventet på leenge ! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Ja, og så var det det med bilder da... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Ja, og så var det det med bilder da... Bilder kommer om noen minutter .. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Picz or gtfo! :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Bilder.. får ta noen bedre en annaen dag! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 18, 2009 Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Det ble jo grisepent Robert!! ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet August 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2009 Det ble jo grisepent Robert!! ;) Takk for det :) men må modifisere noen lister , eller fjerne ALT.. skjørtene kommer til og bli bra slitt med lister på :/ Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg