AudiRS4 Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 noen liker å bruke penger her ja! :D grattis er vel det eneste å si! men hvordan skal du feste skjørtene? festene kosster jo mer enn skjørtene i seg selv.. når du er i gang kan du jo gjøre som silverline A4'en på vacn og fjerne de nedre dørlistene.. siden du no e i bruke penger hjørnet! hehe, ja liker desverre og drage visa kortet ! hehe Forstod det slik at festene følgte med.. om ikke så får jeg bestille festene også eller lage fester selv..! Får se hva som skjer med dørlistene ! må nesten prøve skjørtene først og se hvordan det blir og hva som ser best ut .. :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 hehe, ja liker desverre og drage visa kortet ! hehe Forstod det slik at festene følgte med.. om ikke så får jeg bestille festene også eller lage fester selv..! Får se hva som skjer med dørlistene ! må nesten prøve skjørtene først og se hvordan det blir og hva som ser best ut .. :) jau. er vel best det. du kan jo evt. høre med hun frøken A4 eller silverline fyren. de har jo begge nylig fått på S4 skjørt. hvilke anlegg kjøpte du? catback eller full rulle? Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Ja får vell høre om jeg blir usikker! Kjøpte simons. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 ahaa.. fancy! holdt på å kjøpe meg et simons anlegg me dowpipe og caterstatter. men så klarte ikke fyren å sende det til meg på over en måned. så da gav eg faen.. :P Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 ahaa.. fancy! holdt på å kjøpe meg et simons anlegg me dowpipe og caterstatter. men så klarte ikke fyren å sende det til meg på over en måned. så da gav eg faen.. :P hehe, har bestilt noen motor oppgraderinger , blandt annet downpipe :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 hehe, har bestilt noen motor oppgraderinger , blandt annet downpipe :) ojoj, ser man d ja. du lader opp til å lade mer eller? når får du montert eksosen da? du må ligge ut et lite lydopptak:D om d blir bra tar eg sikkert kontakt med han eg sku kjøpe av sist! tror ikke han har solgt. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Festene til S4 skjørta følger ikke med. Men du trenger heldigvis ikke alle ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Festene til S4 skjørta følger ikke med. Men du trenger heldigvis ikke alle ;) hvor mange trenger jeg da? 2 på kvar side? Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 ojoj, ser man d ja. du lader opp til å lade mer eller? når får du montert eksosen da? du må ligge ut et lite lydopptak:D om d blir bra tar eg sikkert kontakt med han eg sku kjøpe av sist! tror ikke han har solgt. Ja får nå håpe at den vil ladde litt mer en 1.1 bar :) ;) Ja får sikkert montert eksos på torsdag om jeg får tilbake bilen da.. tror ikke jeg får den tilbake før siden den skal lakkes imorgen! Men om det blir bra så får jeg vell ta opp et lydopptak til deg :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Men om det blir bra så får jeg vell ta opp et lydopptak til deg :) WEEEEE:spin Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 hvor mange trenger jeg da? 2 på kvar side? Yup :) Det foran og bak på hver side. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Yup :)Det foran og bak på hver side. Okey ! får høre med møller om de bestilte fester også da, og ikkje bare skjørt Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 Fikk idag Simons effektanlegget:) fikk også det nye kjølerøret til servoen, og 2 nye bolter som sitter oppi frontfangeren! bilen skal lakkes imorgen og får den ikke før fredag.. Så då blir det og montere eksos på fredag og muligens skifte kjølerør.. Håper på og få S4 skjørtene og S4 bakfangeren imorgen :) og festene kommer på mandag sikkert.. Bestilte meg også N75J ventil idag også, som kommer på Fredag :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Blir kos å få på kan jeg tenke meg:D mye ga du for eksosen om jeg tør spørre? :op: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 4859,- hos bilxtra :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg