Gå til innhold

Min 2000 AudiA4 B5 1.8 TQ Wide & Low

Ranger emnet


AudiRS4

Anbefalte innlegg

  • Svar 919
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vinterfelgene har komt på igjen etter 2 uker kjøring med brock felgene, og faen hvor jeg hater vinterdekk !:p

Skal nå vaske brock felgene og imorgen skal de poleres:)

Har også prøvd og lakke bakrutesenkeren, men dysen på boksen spyttet uheldigvis, hadde ikke den gjort det hadde resultatet vert bra ! men desverre ble det det ikke.. Har også fått time hos audi verksted i ørsta den 16 feb , så da blir endelig skaden etter jeg ble pårygget fikset:) De skal også lakke bagasjeluken og så montere på igjen bagasjeluke listen :)

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motordekselet og bakrutesenkeren er nå levert til en kompis som er lakkerer så han får lakke delene skikkelig :)

 

Og har jeg tatt av bakdemperene og sendt de tilbake til norskbildel senter så de får stille stivheten på de dersom det ikke går and slik som de sier.. så er vell uten bil i 1 uke , håper mindre !

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte Audi S6 igår, Og herregud! jeg har lyst på!!!

 

Fekk også tilbake motordekselet og bakrutesenkaren igårkveld, nylakket i bilen farge :)

 

 

håhåhåhå hørtes moro ut :) satt på med helt ny allroad taxi i går .. da var dagen redda :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte inn bakdemperene mine til norskbildelsenter fårge onsdag.. og de fekk de fredag og skulle stive de av og sende de tilbake samme dag, men aldri om de holder ord! ringte idag og de sa at de ikke hadde sendt de for de heller ikke fekk til og stive de av.. så nå skulle de ringe til KW og høre hvordan man stiver demperene av og sende de tilbake til meg idag.. Vi får se om de holder ord denne gangen da...

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå også fått montert bakrutesenkeren, og fått limt på noen audiringer på motordekselet:) får se om jeg får tatt noen bilder imorgen ;)

Skal også av med fronten imorgen og ta av begge rørene til IC'n.. rørene er snart brune av dritt , så de må vaskes og polerest !

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår