Gå til innhold

Min 2000 AudiA4 B5 1.8 TQ Wide & Low

Ranger emnet


AudiRS4

Anbefalte innlegg

  • Svar 919
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har sittet og pusset og pusset, i mange timer! fikk på noen strøk med plastgrunning, og noen strøk med lakk.. Men må pusse ned litt igjen får og se om det blir bedre :) om ikke så leverer jeg bare dekselet til en lakkerer ;P

 

fikk også takst på skaden på bilen etter jeg ble pårygget, takstet til 12 956 kr.. Og skal lakke oppigjen bagasjerommet i samme slengen når bilen skal på verksted! får også bakrutesenker iløpet av noen dager håper jeg, så jeg får lakke og få montert den på bilen :) M3 listen skal også på bagaserommet når bagasjeluken er oppigjen lakket :)

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare sørg for at du har delene til den skal til lakk så får du det sikkert billigere siden di må blande uannsett

 

Bakrutesenkeren er på veg, om m3 listen har jeg liggende ferdig lakket! får lakket bagasjerommet billigere en hva jeg hadde trodd ! men sikkert pga de må lakke oppigjen venstre bakdør, skjerm og halve bakfangeren :) netto for meg :D:D

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mordi87: Bilder kommer.. men dekselet er ikke ferdig ennå.. må pusse ned med 1200 papir på lakken og så lakke over 1 gang til får og se om det blir bedre.. ligger og tørker nå:)

 

_esOo_: Bilder kommer, men som sagt ikke ferdig ennå ! Ja får ting i orden nå , så får bare håpe snøen forsvinner så brock felgene får komme på plass igjen og maaaaaaaasse mer senk :D

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo bare og montere justerbart nå.. jeg kjører med vell ca 5 cm klaring under.. og det går fint, så lenge det ikkje kommer en doning av en isklump i vegen ;p

 

ja vet:) men har ikke rå nå, må få verksted til å gjøre det, da det er 2 stk rustne bilter som må brennes av:D så skal jeg ha forsterkede bærearmer på i samme slengen:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår