Gå til innhold

Noe som vet hvor man finner lcd?

Ranger emnet


Hurricane

Anbefalte innlegg

Trip/km tellere er borte vekke på Tdi'n og tenkte at det var mulig å bare bytte displayet, men har ingen aning på hva slags display det er,(delenr e.l) eller hvor det kan skaffes, noen som har tips der, så jeg slipper å bytte hele instrumentpanelet ;)

Ett defekt instrumentpanel har også funket, så lenge lcd'n til Tripteller'n ikke er knust :D

( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt

( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trip/km tellere er borte vekke på Tdi'n og tenkte at det var mulig å bare bytte displayet, men har ingen aning på hva slags display det er,(delenr e.l) eller hvor det kan skaffes, noen som har tips der, så jeg slipper å bytte hele instrumentpanelet ;)

Ett defekt instrumentpanel har også funket, så lenge lcd'n til Tripteller'n ikke er knust :D

 

Går det ikke ann å ta en tur innom VW forhander og få tak i delenummer fra dem der??

 

Har vært behjelpelig med meg før på sånt.

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke ann å ta en tur innom VW forhander og få tak i delenummer fra dem der??

 

Har vært behjelpelig med meg før på sånt.

 

Tviler litt på at Møller sitter med info om innmaten i ett Instrumentpanel, siden Lcd'n er ikke egentlig en utskiftbar del for folk flest :D

Men om jeg finner ut hvem som utfører service/reprasjoner på slike deler for Møller så kan det hende at jeg får lurt ut noe info fra dem :)

 

Men hva skjer om jeg må krype til korset her, og hente meg ett nytt panel, vil Km-standen følge bilen eller panelet?

( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt

( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler litt på at Møller sitter med info om innmaten i ett Instrumentpanel, siden Lcd'n er ikke egentlig en utskiftbar del for folk flest :D

Men om jeg finner ut hvem som utfører service/reprasjoner på slike deler for Møller så kan det hende at jeg får lurt ut noe info fra dem :)

 

Men hva skjer om jeg må krype til korset her, og hente meg ett nytt panel, vil Km-standen følge bilen eller panelet?

 

Sitter ikke den måleren et eller annet sted nedi motorrommet da??

Slik at hvis du kun bytter LVD-panelet så vil det ikke skje noe med km.

 

Er ikke sikker men...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var oppe med panelet idag, og kunne ikke se noe som tydet på at det var noe form for Eprom til noe lagring på kretskortet, så kan jo håpe på at det lagres en annen plass :)

 

Ja - jeg har aldri personlig vært borti dette så...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår