3rlend Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 idag har jeg vasket bilen, 8mnd siden sist... :/ og jeg har fått bytta baklys, til en som var hel, fjernet refleksene på fangeren, skal justere leppa, den er lit skjeiv.. og jeg skal montere spoileren min nå om ikke lenge :D Bilder kommer senere :) Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 så jo greit ut :p Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 så jo helt kurant ut dette :) men om/ og når jeg først skal kjøpe felger, blir det super dtm eller eiker e1 :) Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 tja, holdt litt på me bilen idag :) fiksa skjeivheten på leppa :) et bilde bakfra :) Denne her hadde vært trivelig å hatt på min bil! også et bilde av luksusbilen :D Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Bilde av lille kose sneggeln min :) Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 tja.. da har jeg fått meg jobb nå :) så regner med at det blir ft/fk motor snart :D noen som har å selge? må ha ledningsnett også! ET eller lh2.2 nett er ikke interessant ! Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240gunnar Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Førnuftig :) ligger både lh 2,4 nett og motorer på volvoforumet ;) Siter 1990 Volvo 240 B230FT 1986 Daihatsu Rocky 1989 Polaris indy 440 2001 Polaris Edge 600 1999 Cagiva Mito 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 skulle heller hadd Ford motorn til luxus bilen i 740ien din en den lille snurra der :p Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 NÅ er jeg i et dilemma :O vet om en komplett t5 motor, RIMELIG, 200k km 98 mod. om jeg skal kjøpe denne, og koste på m90 og alt jeg trenger for å få dette til funke. som blir rundt 20-25 lapper. eller om jeg skal gå for det valige FK/FT.. Er det SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ sinnsykt mye styr for å montere t5...? Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 skal kjøpe meg delebil til helgen :) blir en hvit 740 med b230a motor. blir å flytte over motoren siden jeg har knekt sporkilen på reimhjulet ved veiva på K motoren. og jeg gidder ikke alt vacumstyret som er hull i i alle himmels retninger. og'e, dempere, felger med dekk osv. HYL ut om noen trenger deler :) Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 har vært ekkelt sløv her :P masse styr å bygge v8? noen som har anbefalninger her?:) Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 først må du søke biltilsynet siden volvo har trekt tilbake papirene. så må du skaffe en pusslete nok motor til at det blir godkjent. lage deg motorfester, girkassefester og gjøre det som må til får å få det godkjent. har jeg vært deg så har jeg heller gjort det vanlige med en FT/FK. den hopper omtrent oppi selv og forlanger bare at du legger opp ledningene rett og har bensin på tanken for å fyre og bli godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3rlend Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 det er akkuart det:P alle har fk/ ft, så vil ha noe annet :P Siter 93' Mr2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbocontainer Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 fk/ft er jo stili men jeg stemmer på t5 motoren her:) t5 har en grom lyd og det er ikke mange som har t5 i 740 her i området;) Siter 75" volvo 242dl prosjekt http://www.bilforumet.no/200-serien/218187-75mod-volvo-242dl-prosjekt.html 86" volvo 240gl (b23at) http://www.bilforumet.no/200-serien/214220-86mod-volvo-240gl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 stemmer på t5 jeg og ja :p men mellom FK/FT og V8 så er nå valget lett spør du meg. får da ut krefter enklere fra volvo firern og. er jo trossalt en mer moderne motor. har jo ett stabilt bra innsprut system og pustehjelp. veldig godt utprøvd motor med underspyling og godsaker og. chevy 305, som de fleste velger for å godkjenne V8 i volvo er jo bare det siste skrotet som lå igjen i hjørnet på lager huset til GM når de måtte lage en billig motor til malibu og blazer for de som var for grådig til å gå opp ett hakk til suburban og caprice. den er jo rett å slett dritt som snurrer og lager V8 lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg