Gå til innhold

zharkey

Bruker
  • Innholdsteller

    116
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om zharkey

  • Bursdag 12/10/1987

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil
  • Modell (eks S4)
    323 GTX/R
  • Biltype (eks Audi)
    Mazda
  • Årsmodell (eks 1995)
    1991
  • Yrke eller sivil status
    Industri rørlegger
  • Motor (eks 1.6)
    1.8 turbo
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    litt småtteri
  • Fylke
    Nordland

Contact Methods

  • MSN
    stian_46@hotmail.com
  • Bosted
    Sortland

zharkey's Achievements

  1. Flere bilder: Så har jeg kjøpt meg et nytt leketøy ;) Skal du klare å holde følge med denne, må du nok opp i 900hk :P
  2. Takk for det :) Vurderer å selge min, så bare ta kontakt ;)
  3. Oppdatering : På tide med registerskift. Nye oringer ting kammene. Noe silicon, som forhåpentligvis holder: Og et nytt oljedamps filter.
  4. Helløu ! Trenger noen felger til bilen min ! Er på jakt etter noen stilige 17" - 18" legg inn bilde av felgene hvis dere har :) Sender PM hvis det er interesangt ;)
  5. Åpent luftfilter har nesten samme funksjon som frontmontert intercooler. Jo mer luft til turbo jo bedre. Selvførgeli, suger filteret inn kun varm luft fra motorrommet, så lønner det seg ikke, men der kan man fikse et varmeskjold eller noe annet lurt. Har aldri hørt at man må bytte ecu for å montere boostcontroller. Vet ikke hvor du har det fra, men værtfall på de turbobilene jeg har ei, og skrudd på så var det kun å montere boostcontroller, eller justere fjæra på wastegate. Måtte aldri bytte ecu. Men nå skal ikke jeg si hva som er sant om EVO, siden jeg aldri har eid eller skrua på en. Værtfall.. Bredbåndslambda er jævli lurt hvis du begynner å justere på turbotrykket, så kan du se hvor mye du må justere opp bensintrykket. Er feil blanding som ødelegger motorer. noe du IKKE får av å montere åpent luftfilter. Anbefaler AEM bredbåndslambda. Kan kjøpes på http://www.turbofun.no
  6. Har noen deler liggende, men ikke de du trenger. :)
  7. Beste måten å finne ut om bilen er i god stand er en NAF test :)
  8. Har prøvd å tvangsfora bilen. fylte diesel ned i slangene, har sjekka alle sikringene. Bilen starta da jeg tvangsfora, men etter dieselen ble brukt opp daua den momentant. Målte strømmen inn på kontakten som skal inn på fødepumpa, å den ga ingen utslag.
  9. Forklar hvordan du mener det vil gi meg strøm ? Kan jo likså greit sjekke luft trykket i bakhjulene da.... Hvis du mener at det er derfor den ryker, så er jeg med.
  10. Hei ! Jeg har en 94 modell Ford Escort 1.8 Turbo diesel. Bilen har stoppa, og vil ikke starte igjen. Tror at den ikke får strøm til forpumpa. Noen som vet hvor strømmen blir hentet fra ? Bilen ryker også noe sinnsykt. Klarte å slepe bilen i gang til å begynne med, men nå vil den ikke starte i det hele tatt. Målte kontakten til forpumpa, og den ga ingen utslag heller.
  11. Siste oppdatering på en stund dette. Nå vil jeg bruke tiden på å forbedre litt av det som er gjort.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår