alek_88 Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Hei. Har en 93' audi 100 c4, og sentrallåsen er småødlagt. Man kan låse den og åpne den med nøkkel utenfor, men hvis du trykker ned "knappen" inne i bilen, så får du den ikke opp igjen, verken med nøkkel eller å dra den opp, men går opp igjen etter mye om og men... hehe, noen som vet hva som er galt? det her er på førerdøra:) Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skruf sterk Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 kan det ha noe med vakum å gjøre? lekkasje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Dårlig batteri eller defekt trykkert? Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Har akkurat det samme problemet på høyre bakdør... får absolutt ikke døren opp... :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Sånn var døra mi før også, nesten. Låste jeg døra innenfra og skulle ut igjen, måtte jeg ned med ruta og åpne den fra ute. Det funger å gå ut å låse døra og låse opp igjen. Men etter bilen var i Litauen ordnet de det, har ingen anelse på hva det var da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 spesiell atomenergi derfra :P haha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 ja, tror det, hah. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Problemet er pumpen eller og evt. slangen som driver låssystemet. kan kanskje være lekasje men tviler på det, fordi det var akkurat det jeg også trodde skjedde på min bil, men var ikke det likevel. hadde akkurat det samme problemet hos meg, fikset det forrige uke, skiftet en liten pumpe bak på bagasjeromsdøren og en slange langs høyresiden. det funker 90%nå, men for å få det 100% feilfritt må jeg ut med 4600 for den hovedpumpen som er ødelagt. det tar jeg kanskje senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alek_88 Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 hmm, ligger pumpa i bagasjeromsdøra? har oxo ett annet problem, går ikke ann å ta opp passasjerdøra på innsiden (håndtaket), bare på utsiden. er det ett stag som har hoppa av eller er det elektronikk der oxo? Siter sap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arius Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 hmm, ligger pumpa i bagasjeromsdøra? har oxo ett annet problem, går ikke ann å ta opp passasjerdøra på innsiden (håndtaket), bare på utsiden. er det ett stag som har hoppa av eller er det elektronikk der oxo? Høres ut som wiren har hoppet av. Hvis det er likens som på døra mi, så er det et lite klips som holder wireren på plass. Den sitter ikke alt for godt og kan falle av. Er fort gjort å skru av dørpanelet og ta en titt. Siter [Audi 90 Sedan 88 2.3 10v Q] [Audi 100 Sedan 94 2.5 TDi] [Audi S2 Sedan 94 2.2 20v TQ] [Audi S6 Avant 96 2.2 20v TQ] [Audi A8 Sedan 95 2.2 20v TQ] X:[Audi 100 Avant 93 2.3 10v Q][Audi 80 Avant 95 2.0][Audi S4 92 2.2 20v TQ][Audi 100 94 2.5 TDi] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auto-Union^A6^ Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 ifølge møller så skal den pumpen ligge der. tydeligvis er det flere pumper siden jeg trenger 4600 for den hovedpumpen. det var det de kalte det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokkumskyskraper Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 hovedpumpa ligger jo under baksete. på passasjersiden om man har batteri i motorrom, om batteri er på høyresiden under sete ligger hovedpumpa på venstresiden, sett bakfra. Edit, du har 93 mod, og batteri i motorrom. Altså, hovedpumpa ligger under baksete på høyresiden. Siter Min bil: Audi 100 94`, 2,3 E Avant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet August 24, 2009 Rapporter Share Skrevet August 24, 2009 noen som aner hva som kan feile sentral låsen min? det bare klikker i relè men lager ikke noen lyder eller no anet og skjer ikke no. har bytta relè men det hjalp ikke :( Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg