2,8eQUATTRO Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Lyset er borte. Tenkte å koble litt selv. Koble en ledning til batteri, samt en bryter. Noen som kan si meg hvor jeg skal koble pluss og minus på intrumentpanelet, for å bruke eksisterende pærer. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Kanskje du heller burde sjekke om dimmeren til lyset er gåen? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,8eQUATTRO Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Kanskje du heller burde sjekke om dimmeren til lyset er gåen? Dersom dimmeren er gåen, hva er trikset for å rette opp det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Er som regel dimeren som er gåen.Bytt den!! Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,8eQUATTRO Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Er som regel dimeren som er gåen.Bytt den!! Hørte med Møller...de har ikke. Hvem selger slike dimmere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Gå på huggern eller noe og finn et brukt instrument.. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Hørte med Møller...de har ikke. Hvem selger slike dimmere? Møller har slike. Du har snakket med feil person? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Økter Skrevet Juni 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2013 Etter jeg bytta håndbrekk lys i instpanel så slutta lysene i hele panelet. Den lille skjermen, varsel lampene, frontlysene fungerer helt som de skal. Hadde tenkt og bytte hele panelet ettersom tripteller er dårlig og stopper ofte opp, så vis det kan være feil i panelet fikser jeg 2 fluer i 1 smekk? Siter Audi 100 2.3 1992 Toyota Crown 2.6 1973 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2013 Ett eller annet har du fiklet borti siden så mye feiler etterpå. Sikker på at pluggene er satt skikkelig på plass? Låseklipset trykket inn etterpå? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Økter Skrevet Juni 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2013 Det er bare bakgrunnslyset som ikke fungerer, alt annet fungerer og ja, alt er dobbelt skjekket og trippel skjekket... Men skal uansett bytte panelet så jeg kan se om det fungerer da :) Siter Audi 100 2.3 1992 Toyota Crown 2.6 1973 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2013 Er dimmeren løs, er festet med to muttre - som også er strømveien til bakgrunnslyset. Om dimmeren er defekt kan det monteres en ledning over denne, en ende under hver mutter. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Økter Skrevet Juni 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2013 Har du noe bildet av hvor dommeren sitter? Takker for svar forresten :) Siter Audi 100 2.3 1992 Toyota Crown 2.6 1973 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2013 Sitter bak det hvite dekselet bak på panelet. Justeringsakselen går rett inn til dimmeren. Du har vel vridd den pinnen med klokken, at du ikke bare har skrudd ned lysstyrken? ;) Er markert på bildet under, dette er på Audi 80 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Økter Skrevet August 6, 2013 Rapporter Share Skrevet August 6, 2013 Hei igjen, har tatt litt tid men har fått tak i et annet instrument som jeg prøvde uten hell...Fikk ikke noe mer lys enn det gamle jeg har. Mistenker at det kan være lysbryteren som du skrur av og på park/kjørelys med? Har ikke noe lys i hanskerom eller askebeger, har også gått over sikringer og alle er bra. Er det noen skulte sikringer eller kanskje et relé? Legger ved et bilde av det som jeg ser...Bildet er tatt om kvelden men blitsen ødelegger litt, men du får en idé [ATTACH]39920[/ATTACH] Siter Audi 100 2.3 1992 Toyota Crown 2.6 1973 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet August 7, 2013 Rapporter Share Skrevet August 7, 2013 Mitt forslag er parklys bryteren ja. Ingen skjulte sikringer, nei :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg