Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eneste "gatebilen" som går på diesel i forza 3 er vel Audi Q7 V12 TDI?

 

Ja det stemmer, det er kun 3 modeller i spillet med diesel, Audi Q7 V12 TDI, Audi R10 TDI (LMP1 racer)er 2 stk av denne, og Peugot 908 HDI (også 2 stk LMP1 racere).

 

Skulle jeg hatt en ønske diesel bil så må det bli Peugeot sitt RC konsept, eller for å være helt nøye, jeg ville hatt begge med i spillet, både bensin og diesel versjonen (http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_RC)

 

 

noen som kan fortelle meg forskjellen på collector edition og vanlig med biler og baner. og kanskje en plass på nettet hvor man får kjøpt col.edt?

 

Forskjellen i spillet er at man får med 5 biler i en DLC, disse e er:

 

2005 Acura Forza Motorsport NSX

2005 Aston Martin Forza Motorsport DB9 Coupe

2010 Audi Forza Motorsport R8 5,2 FSI Quattro

2008 Dodge Xbox 360 Charger Stock Car

2003 Nissan Forza Motorsport Fairlady Z

 

I tillegg får man et VIP medlemskap på forzamotorsport.net, som og innebærer at man i blant får tilsendt gratis biler (hittil har jeg mottat en R8, en Mazda RX8, begge i spesiell utførelse, og 2 Acura LMP1 biler) og tilgang til 5 biler i spillet som er låst for alle andre, skal andre få de bilene må de kjøpes via Auction House, disse bilene er:

 

2008 Aston Martin DBS

2009 Chevrolet Corvette ZR1

2007 Ferrari 430 Scuderia

2007 Lamborghini Gallardo Superleggera

2007 Porsche 911 GT3 RS (997)

 

Forutenom dette kommer spillet i en spesiell boks hvor selve spillet er, en 2 gb sandisk minnepinne med forza logo og en nøkkelring i rustfritt stål med forza logo.

 

Hvor du får tak i spillet er det værre med da de fleste ser ut til å være utsolgt.

Endret av kimern68

Member of Midnightclub

 

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det stemmer, det er kun 3 modeller i spillet med diesel, Audi Q7 V12 TDI, Audi R10 TDI (LMP1 racer)er 2 stk av denne, og Peugot 908 HDI (også 2 stk LMP1 racere).

 

Skulle jeg hatt en ønske diesel bil så må det bli Peugeot sitt RC konsept, eller for å være helt nøye, jeg ville hatt begge med i spillet, både bensin og diesel versjonen (http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_RC)

 

 

 

 

Forskjellen i spillet er at man får med 5 biler i en DLC, disse e er:

 

2005 Acura Forza Motorsport NSX

2005 Aston Martin Forza Motorsport DB9 Coupe

2010 Audi Forza Motorsport R8 5,2 FSI Quattro

2008 Dodge Xbox 360 Charger Stock Car

2003 Nissan Forza Motorsport Fairlady Z

 

I tillegg får man et VIP medlemskap på forzamotorsport.net, som og innebærer at man i blant får tilsendt gratis biler (hittil har jeg mottat en R8, en Mazda RX8, begge i spesiell utførelse, og 2 Acura LMP1 biler) og tilgang til 5 biler i spillet som er låst for alle andre, skal andre få de bilene må de kjøpes via Auction House, disse bilene er:

 

2008 Aston Martin DBS

2009 Chevrolet Corvette ZR1

2007 Ferrari 430 Scuderia

2007 Lamborghini Gallardo Superleggera

2007 Porsche 911 GT3 RS (997)

 

Forutenom dette kommer spillet i en spesiell boks hvor selve spillet er, en 2 gb sandisk minnepinne med forza logo og en nøkkelring i rustfritt stål med forza logo.

 

Hvor du får tak i spillet er det værre med da de fleste ser ut til å være utsolgt.

 

å vw tuareg v10 tdi ;)

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å vw tuareg v10 tdi ;)

 

Tenkte ikke på den da den bare heter R50 i spillet, men du har jo helt rett, de brukte jo V10 TDI på den modellen, da er vi opp i hele 4 forskjellige diesel biler da, og 2 av dem er ment for gatebruk :)

Member of Midnightclub

 

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke på den da den bare heter R50 i spillet, men du har jo helt rett, de brukte jo V10 TDI på den modellen, da er vi opp i hele 4 forskjellige diesel biler da, og 2 av dem er ment for gatebruk :)

 

helt vilt :O

kunne tengt meg litt mere av den sorten å litt svartføyk av dem (a)

volvo 740 turbo diesel hadde jo vert episk da =P

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en times tid er jeg med, nå er det TOP GEAR :D

 

når du først er igang må du laste ned den nye filmen til richard hammond!!! richard hammond's top gear uncovered.

 

awsome film!

 

og jeg vil også vere med å spille medhvert =P GT: dvil duck

(dog jeg suger vilt :P)

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår