Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tryker til venstre på piltasten for å få opp "driftemode" i hvilke som helst kjøremodus, er i realiteten kun en skrense/drifte poengteller. Er opp til deg å mestre driftinga.

 

okei. takk for svart da vertfall :D

 

ska finne ut, menneh. får man fujimi kaido (eller ka det heter) utover i spillet, eller må man instalere cd2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så ensformig og kjedelig!

Desuten er ikke jeg noe flink på å kjøre grip heller!

 

Går jo an å hire driver på endurance løpene også, tar ca. 1 time. Får bare halve premiesummen, men med bonus er det likevel ca. 100k hver gang. Da kan du gjøre andre ting, mens boxen durer og går.

 

For kjedelig til at jeg gidder, men "easy money".

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er man flink til å lage vinyler eller oppsett på biler så kan man selge de på storefront, men det er vel lettere sagt enn gjort? (å få solgt dem)

 

kan jo være greit å reklamere litt for dem på forza siden for å få igang salget?

 

kan jo tjene opptil 50k pr. stk nå,

 

evt. selge biler på A.H.

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er man flink til å lage vinyler eller oppsett på biler så kan man selge de på storefront, men det er vel lettere sagt enn gjort? (å få solgt dem)

 

kan jo være greit å reklamere litt for dem på forza siden for å få igang salget?

 

kan jo tjene opptil 50k pr. stk nå,

 

evt. selge biler på A.H.

 

Driver å prøver å selge dritetune på harde livet, men er bare 4 stk som har kjøpt!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ny i spillet. Også har jeg fått kjøpt meg en Silvia s15 og tunet den etter et oppsett jeg fant på nettet til en Silvia s14. Vet ikke om det har så mye og si. Men har ikke nubb sjangs til å holde driften i svingene som jeg ser alle andre klarer! Jeg må liksom ut brekke opp til flere ganger i løp av en sving for å i det hele tatt få noe poeng ut av det.

- 12 Berlingo

- 09 Polo GT Sport

x 08 Caddy

X 92 Vectra A

X 90 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår