Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Noen som blir med på "photoshoot" på div baner ikveld? Man kjører, stiller opp bila, lagrer replay og tar bilder.. Er litt kjedelig å gjøre slikt alene :p Kjøre litt div ting osv, bare for moro ;)

 

GT: MortenNilsen89

Endret av Driftmaster89

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke tilfeldigvis en styrtrik spiller som har lyst til å gi bort en bil eller to? :(

 

Startet opp FM3 i går kveld etter at FM3 ga min gamle xbox RRoD.

 

Er alerede ganske lei av å bare kjøre løp. :(

 

Jeg har en Koenigsegg du kan få.. Har 2 så..

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lasta ned den desember bilpakka. også er det flere av bila som fortsatt er låst og jeg blir sendt til no live markedsplass for å laste det ned pånytt men da dukker det opp ei feilmelding. gjelder blandtannet den nye aston martin. noen som har vært borti det samme?

o- 00 Audi a4 avant 1.8tq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lasta ned den desember bilpakka. også er det flere av bila som fortsatt er låst og jeg blir sendt til no live markedsplass for å laste det ned pånytt men da dukker det opp ei feilmelding. gjelder blandtannet den nye aston martin. noen som har vært borti det samme?

 

Har du Forza 3 Limited edition? Hvis du har, skal det være et VIP-kort inni coveret. Skrap det og skriv det inn på "redeem code" så har du VIP-bilene.

 

Har du ikke LE får du rettogslett ikke tilgang til disse bilene.

 

Jeg har masse feite biler og masse CR, men det å dele ut sånt blir jo litt teit.. En skal slite litt for å få godgreiene, det gjør spillet bedre. Mener jeg.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du Forza 3 Limited edition? Hvis du har, skal det være et VIP-kort inni coveret. Skrap det og skriv det inn på "redeem code" så har du VIP-bilene.

 

Har du ikke LE får du rettogslett ikke tilgang til disse bilene.

 

Jeg har masse feite biler og masse CR, men det å dele ut sånt blir jo litt teit.. En skal slite litt for å få godgreiene, det gjør spillet bedre. Mener jeg.

 

Jeg har LE men får dem fortsatt ikke. var jo med en kode men det var jo til den aller første pakka som kom med en gang. å jeg har fortsat ikke tilgang til VIP :s

o- 00 Audi a4 avant 1.8tq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår