Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

Regner med det er fler enn meg som har lagt merke til at eksosanleggene sammenliknet med Forza 2 ikke gir mye forskjell uansett om du bytter fra Sport til Race eksos??? Eller er det bare meg, og en dårlig hørsel jeg ikke veit om? Eks på dette er da jeg bygde på Corrado'n i FM2, og den hadde std eksos, fikk den helt sinnsyk vill lyd da jeg fikk montert Race-eksos. Men har dessverre ikke merke no forskjell mellom org. og race-eksos på FM3 :(

 

 

Du hører nok rett:shake

2013 1.8D Lancer

1997 2.5T Skyline (banebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

...og fler spm :P Hva er egentlig den ultimate, mest naturlige driftebilen? Den må ha mulighet for ettermontering av turbo. Vil ikke ha svar som Skyline, Evo eller S14 for disse er hardbarka driftebiler fra før. Nå snakker jeg om de enkle, billige bilene som kan bli tøffe når man gjør litt med de. Nissan Datsu'n ble ikke kjørbar med RB22 motoren i, så den er et dårlig alt. for en nybegynner som meg :P Legger til en annen ting og, hvorfor i H kan ikke FM3 la E30 få en ombygningsoppsett for turbo??? Syntes dette var litt irriterende :@

 

Siden jeg kjører Clio, så må jeg vel spørre om noen har prøvd denne som driftebil? Er V6'n like ræva på spillet som i virkeligheten, altså sinnsykt overstyrt?

- 2001 Suzuki Baleno GL-R 1600 (Bruksbilen)

- 1998 Saab 9-3 Turbo Coupè 205/330 Nm (400bhp Prosjekt)

 

GT XBox Live: Ice2One

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg kjører Clio, så må jeg vel spørre om noen har prøvd denne som driftebil? Er V6'n like ræva på spillet som i virkeligheten, altså sinnsykt overstyrt?

 

prøvde den i Forza 2, den måtte temmes litt før den var driftebar... den er jo kort og all vekt bak?

 

 

og så over til noe heeeelt annet...

 

er ferdig med karriere alacocaina

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og fler spm :P Hva er egentlig den ultimate, mest naturlige driftebilen? Den må ha mulighet for ettermontering av turbo. Vil ikke ha svar som Skyline, Evo eller S14 for disse er hardbarka driftebiler fra før. Nå snakker jeg om de enkle, billige bilene som kan bli tøffe når man gjør litt med de. Nissan Datsu'n ble ikke kjørbar med RB22 motoren i, så den er et dårlig alt. for en nybegynner som meg :P Legger til en annen ting og, hvorfor i H kan ikke FM3 la E30 få en ombygningsoppsett for turbo??? Syntes dette var litt irriterende :@

 

m3 e30 har jeg med big turbo så det kan man..bare å se nøøye på upgrades så finner du

-99 Subaru legacy stv

 

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp ang account her jeg da. Joina Live i kveld, MEN jeg har jo spilt en del da, lvl 37, så det tok meg jo litt tid på den første lagde profilen, da jeg skulle joine "tenkte" jeg ikke over at jeg crat'a en ny en. Dermed starter jeg på scratch på alle spillene mine, right? If so, hvordan rette opp dette for å bruke den profilen jeg har alle data på, eller har Microsoft gjort det umulig???

- 2001 Suzuki Baleno GL-R 1600 (Bruksbilen)

- 1998 Saab 9-3 Turbo Coupè 205/330 Nm (400bhp Prosjekt)

 

GT XBox Live: Ice2One

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår