Gå til innhold

Forza Motorsport 3

Ranger emnet


Mikal B

Anbefalte innlegg

Legger ut bilde av min selv lakkerte og selvtunede Datsun 510

 

Specs.

 

797kw

1038,5 Nm

1,100 kg

 

2,6 L fra skyline R34 Nur

 

Underkant av 750 hester.

 

Trykk for større bilde

 

521421.jpeg

 

Ble grom den, morsom lakkering.

 

Men stussa litt på tallene du har oppgitt, du sier den har 797 kw i effekt, også sier du i underkant av 750 hk etterpå, hvilken stemmer, er kw'en riktig har du 1083,92 hk (797 x 1,36 = 1083,92). Men skal ikke henge meg opp i bagateller, det viktigste er at du er fornøyd med bilen, og den er jo grom som f (selv om jeg personlig ville gått for en annen dekor :P )

Member of Midnightclub

 

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvordan får man lastet ned motorsport legends car pack og benchmark banen?

 

Om det er første gangen så trenger du først det kortet som følger med spillet hvor det er et skrapefelt bak med en kode.

 

Jeg antar xboxen din er koblet på nettet, så når du skrur på xboxen trykker du på xboxknappen (den store x'en på kontrollen)også blar du til venstre til Marketplace, der vil du finne noe som heter redeem code. Gå inn der, tast inn koden fra kortet også får du instruksjoner på skjermen, men om spillet er brukt så er det ikke sikkert du har fått dette kortet, og da blir det fort værre siden det ikke ligger ute som en vanlig DLC.

Member of Midnightclub

 

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble grom den, morsom lakkering.

 

Men stussa litt på tallene du har oppgitt, du sier den har 797 kw i effekt, også sier du i underkant av 750 hk etterpå, hvilken stemmer, er kw'en riktig har du 1083,92 hk (797 x 1,36 = 1083,92). Men skal ikke henge meg opp i bagateller, det viktigste er at du er fornøyd med bilen, og den er jo grom som f (selv om jeg personlig ville gått for en annen dekor :P )

 

Haha ja dreit meg litt ut... prøvde på min hoderegning men er faen ikke sikker på meg selv der gett...imstupid

- 1987 Toyota Corolla GTi 16

- 1982 Toyota Carina TA60

- 2009 Yamaha Raptor 700R VeiRegga

x 1990 Nissan 200sx S13

x 1987 Toyota Corolla 1,3 XL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja dreit meg litt ut... prøvde på min hoderegning men er faen ikke sikker på meg selv der gett...imstupid

 

Hehe, er ikke like lett alltid det der, er ikke helt god på den matten selv, men alle pc'er har da lett tilgjengelig kalkulator, så den er i veldig flittig bruk hos meg ;)

Member of Midnightclub

 

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut av hvordan man får driftpoints.. :p Nissan Skyline GTR R33 med 950 hester og 100/0 på differentialen og Benchmark Raceway med layout E(rundt bane)!! sladdet poeng for over 100 tusen etter "noen" runder rundt og rundt. Dritgøy! Men poenga begynner å telle på ny hver runde, så du må legge sammen selv hvor mange points du fikk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ny sladdebalje...denne er forresten utrolig god å drifte med, beste rwd jeg har brukt hittil..

beauty.jpg

Er trimmet opp til A klasse, mer enn nok fant jeg ut;)

 

 

Har du noe spesielt oppsett på bilen, eller drifter du uten justeringer av understell osv...?

Member of Midnightclub

 

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tenkt noe over drivstoff forbruk og dekkslitasje på litt lengre løp. Har ikke vært i nærheten av å måtte gå i pit i noen løp enda.

 

Savner å kunne slå det på i multiplayer også, er det med som del av skademodellen hvis skade står på simulator?

If everything seems under control you're just not going fast enough... - Mario Andretti

 

GT: Tifosi78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår