Rebell Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Fikk noe ulyd i eksosen og på svendsen sa de at det var mellompotta som var gåen. Leter etter mellompotte på nett, men finner kun Framdel og bakre del,og ingen midtre del. Er eksosanlegget i kun to deler, så jeg må kjøpe fremre del? Eller er det seperat midtre del på disse? Fant dette: http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=260128772693 Er det denne jeg skal ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Ja, det er nok den du trenger ;) Min midtre potte datt plutselig av en dag, så ga faktisk forrige eier en ekstra potte med på kjøpet, så det var jo veldig greit for meg, men ja, det er den du trenger :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Er ingen midtre potte på 2.3E ;) Det er fremre og bakre sksospotte. Det som står aller fremst er katalysatoren :) Derfor passer den potta i linken din. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 ja stemmer d quattro73 skriver ja hehe:) Er vel catalysatorn din som er gåen da,vist det er den fremste? Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 isåfall så ikke kjøp cat fra biltema,for det er og blir dritt(har prøvd den desverre) Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slaraffenmann Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Hva var problemet med biltema katalysatoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Oktober 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 tett Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebell Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2008 Men, er det samme ekosanlegg på sedan som avant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Oktober 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Ja, alt er likt under på alle sedan og Avant fra Audi. :) Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebell Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Ok,da fikk jeg bestilt en del deler i dag :) Da er det bare å vente på at pakkene kommer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zythius Skrevet Oktober 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Er ingen midtre potte på 2.3E ;) Det er fremre og bakre sksospotte. Det som står aller fremst er katalysatoren :)Derfor passer den potta i linken din. Jeg så under min 2.3 E i dag og der var det en katalysator, en potte litt lenger bak og så en potte helt bakerst hvis ikke jeg tar helt feil. Bakenfor girkassa hang det jeg mener er katalysatoren, med en måler oppå (lambda sikkert). Den var overraskende liten, og var mer et skikkelig utvidet eksosrør enn ei skikkelig potte. Det er det som er katalysatoren, ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Oktober 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Jeg så under min 2.3 E i dag og der var det en katalysator, en potte litt lenger bak og så en potte helt bakerst hvis ikke jeg tar helt feil. Bakenfor girkassa hang det jeg mener er katalysatoren, med en måler oppå (lambda sikkert). Den var overraskende liten, og var mer et skikkelig utvidet eksosrør enn ei skikkelig potte. Det er det som er katalysatoren, ikke sant? jepp Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg