Gå til innhold

Bmw'n tikker som f..

Ranger emnet


Allsop

Anbefalte innlegg

Jess, det tikker i et par sek på min 97 og, tikka på både 94 og 92'n min og :p

alle jeg kjenner som har samme motor..

så her har nok Nox veldig rett;)

Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,-

BMW e36 Cab

[x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har sansynligvis kun med olje å gjøre. Enten er det normalt at det skal være slik et par sekund, og det er mye mulig det, eller så er det for lite olje. Er det ikke for lite olje på bilen så skal du bare overse tikkinga siden den stopper etter 2 sek.

Peugeot 406 2000 Stasjonsvogn - Nåværende privatbil

Ford Transit Connect med Securitas Styling - Nåværende arbeidsbil

Toyota Carina 2 1986 - Solgt

Volkswagen Golf 1 1982 - Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo prøve med en slags motorrens nest gang du skifter olje. Tunap sin er bra, brukte den på en Audi 2,3 10v som tikka som et uvær. Funka som juling det. Du bare heller gugga i olja, kjører motoren til driftstemperatur, og tapper av. På med ny olje av god kvalitet. Har forøvrig også hatt en M50B20 som oppførte seg som du beskriver. Der hjalp det med kun ny olje.

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorrens er fint..

 

Er ikke sikkert det hjelper med nye olje, jeg har skifta på alle de jeg har hatt, skiftet alt av servicedeler. De tikka fortsatt i 1-2 sek.. Den jeg har nå hadde service nettopp, den tikka når jeg henta den fra Bavaria og;) Men, som sagt det KAN hjelpe, men er ikke farlig om det ikke hjelper for å si det sånt..

Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,-

BMW e36 Cab

[x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår