Gå til innhold

StyreStag, enkelt å skifte, hvor får man kjøpt?

Ranger emnet


Footy

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har Golfen min på service i noen dager og ble fortalt at Styrestaget må i nærmeste fremtid byttes. Er dette en stor operasjon?

 

Har tittet litt rundt og prøvd p finne styrestag på nett. Hvor får man kjøpt dette?

 

Tilleggsspørsmål:

- Bilen står et par dager da jeg må skifte 2 av låsene. Den står hos VW Møller. Kommer jeg til å måtte bruke 2 sett nøkkler eller kommer de til å få de nyt til å passe nøkklene jeg allerede har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mekoneomne har styrestag. prisen kommer an på hvilket chassinr du har. 289kr for styrestag på ene chassinr og 480 for ett anna chassinr. bare dra innom der å husk å ta med chassinr.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svindyr timepris på møller ja. er som phax sier at det er rundt 1000lappen for timen ja.. sinsykt!!! åsså koster sikkrt delen det dobbelte på møller da.. enkelte deler er dyre å andre deler er billige... skal ikke være så veldig vanskelig å bytte dette da.. kan jo være greit å ha ei haynesbok eller noe om du ikke er helt sikkr på hvordan løsne den. du ser det jo ganske fort når du ser staget da...lykke til.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte av styrestag eller endeledd er fort gjort, det er forsåvidt en billig jobb, også hos Møller. Problemet er at jobben inkluderer forstillingskontroll, derfor blir jobben dyr. Møller har stort sett de beste apparatene, og ikke minst: folk som kan bruke de! Bytter du delene selv og jaller det sammen må du om kort tid kjøpe to nye fordekk pga skjev spissing, da blir det dyrt allikevel. Du kan selvfølgelig bruke bakgårdsjustering med målebånd e.l. men da kan rulleretningen bli forskjellig på for- og bakhjul med etterfølgende dårligere kjøreegenskaper og dekkslitasje. Uansett hva du velger, ta forstillingskontroll på verksted, om de heter Møller, Snapdrive osv, da blir du fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår