al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Finnes det? Norsk sykepleierforbund holder jeg meg langt unna. Klarer å forhandle lønna mi sjæl jeg ;) Hehe, flink jente! GEN er daglig tilholdssted. Men er litt rundt om kring. Er jo ansatt i avdelingen som heter Romerike, og er både på Sessvollmoen og Kjeller. Aha, hva er det du driver med da? Vedlikehold av fly og sånt? - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Neida, blir jo tvert imot straff da det er befal som må gjøre det på soldater :p Det er for å forhindre at folk får skader med varige men, at man mister stridsdyktige soldater, og at et lag blir hemmet av en eller flere med skader. Er for lagets beste med andre ord ;) Ok..logisk. Men man burde klare sjekke seg selv også. Så man vet hvordan den gangen man har gått seg vill og mistet troppen ;) nei nei, natta folkens;) nnoen må på jobb imorgen sjønner dere:D Nattaaaa Knut :) Ok. Kjenner opptil flere som jobber på intensivavdeling. Fleste jobber på hjerteovervåkning tho. Ja, hjerte er populært blant noen, men jeg syns det er litt kjedelig. Bare gamle pasienter omtrent. Jeg er vant til unge, uforutsette, ulykker etc. Det er mye tragisk, men veldig fint å hjelpe noen gjennom opplevelsen. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Neinei, jeg jobber på bakken.. Data, tele, samband osv. FLO/IKT ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Ok..logisk. Men man burde klare sjekke seg selv også. Så man vet hvordan den gangen man har gått seg vill og mistet troppen ;) hahaha.. Men veit egentlig ikke hvorfor man ikke sjekker seg selv.. Kansje fordi soldater ofte blir behandlet som barn i førstegangstjenesten? (been there, done that..) Er jo tross alt Norges største barnehage ;) Ja, hjerte er populært blant noen, men jeg syns det er litt kjedelig. Bare gamle pasienter omtrent. Jeg er vant til unge, uforutsette, ulykker etc. Det er mye tragisk, men veldig fint å hjelpe noen gjennom opplevelsen. :) Hehe, sov på sykehuset en natt jeg dreiv med EKG, og jeg dro snittalderen betraktelig ned merket jeg (Gikk forbi en tv-krok rundt nyhetstider) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hehe, sov på sykehuset en natt jeg dreiv med EKG, og jeg dro snittalderen betraktelig ned merket jeg (Gikk forbi en tv-krok rundt nyhetstider) Hihi..nemlig. Litt mer givende å ikke bare redde de på 80+, selvom det også er koselig da :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 De skulle du hatt på A4en Rune! - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 De skulle du hatt på A4en Rune! Mercedes-felger? Likte dem ikke jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Kjøper jeg B6 skal jeg ha mærse-felger :wank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Mangler bare heftig senk. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Jeg skal ha et sett med sånne på min neste bil: Hvis bilen blir sort eller hvit, blir felga i gull ^^ - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Jeg liker ikke merce-felger tydeligvis.. :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Jeg liker ikke merce-felger tydeligvis.. :rolleyes: Men så veit du like godt som alle oss andre at du har innovertiss da, så du teller ikke. :hide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 De siste var greie..men gull er litt pimp da ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Men så veit du like godt som alle oss andre at du har innovertiss da, så du teller ikke. Pleier ikke vi få siste ordet sier du? Kanskje ikke alltid når det gjelder bil, men pretty much everything else.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 De siste var greie..men gull er litt pimp da ;) Det er ikke Merce felger, så kanskje derfor du likte dem? :P hehe Feeett med gullfelger på hvit eller sort bil da! - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg