mordi87 Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D Gikk det for deg? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Fortell.. Kryper inn i teltet, og sjekker ALLE føtter, tær, for gnagsår, trykkskader, forfrysning osv. Og da klyper man seg ikke for nesen og lyser med lommelykt. Man trykker, kjenner, sprer alle tærne og står i. Deilig etter 4 døgn uten dusj, med masjering og herjing rundt i skogen i tette klamme feltstøvler. Digg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Tja, tror da det.. Passer ikke dere på, og tar hånd om pasienter som har fare for at noe kan kollapse akutt? Og det er vel intensivsykepleier både på hjerte, med, og flere avdelinger? Jupps..De mest syke av de syke. Eller skadde. Jeg er mest vant til å jobbe med hardt skadde som gjerne havner på respirator. Alle slags ulykker; skuddskader, fall, bilulykker etc. Så jeg er vant med kun en pasient, og masse utstyr. Men nå jobber jeg mer i en jobb med administrativt og greier.. Fordi da slipper jeg nattevakter, fri jul/påske etc :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Kryper inn i teltet, og sjekker ALLE føtter, tær, for gnagsår, trykkskader, forfrysning osv. Og da klyper man seg ikke for nesen og lyser med lommelykt. Man trykker, kjenner, sprer alle tærne og står i. Deilig etter 4 døgn uten dusj, med masjering og herjing rundt i skogen i tette klamme feltstøvler. Digg? Hvorfor gjør man det på hverandre? Noen form for straff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Gikk det for deg? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Funksjonsbeskrivelse for intensivsykepleier Der har dere jobben til Hege (= Svada.. Jeg er ikke organisert :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Svada.. Jeg er ikke organisert :D Er du ikke med i Sykepleiernes landsforbund altså? - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hvorfor gjør man det på hverandre? Noen form for straff? Neida, blir jo tvert imot straff da det er befal som må gjøre det på soldater :p Det er for å forhindre at folk får skader med varige men, at man mister stridsdyktige soldater, og at et lag blir hemmet av en eller flere med skader. Er for lagets beste med andre ord ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Spørs hvor lunsjen foregår:) Tror du Norsk språkråd har heftige lunsjpauser? :D Men det er litt moro med ord og språk da..det skal de ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hvor er du stasjonert Espen? - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 nei nei, natta folkens;) nnoen må på jobb imorgen sjønner dere:D [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Jupps..De mest syke av de syke. Eller skadde. Jeg er mest vant til å jobbe med hardt skadde som gjerne havner på respirator. Alle slags ulykker; skuddskader, fall, bilulykker etc. Så jeg er vant med kun en pasient, og masse utstyr. Men nå jobber jeg mer i en jobb med administrativt og greier.. Fordi da slipper jeg nattevakter, fri jul/påske etc :) Ok. Kjenner opptil flere som jobber på intensivavdeling. Fleste jobber på hjerteovervåkning tho. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Er du ikke med i Sykepleiernes landsforbund altså? Finnes det? Norsk sykepleierforbund holder jeg meg langt unna. Klarer å forhandle lønna mi sjæl jeg ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hvor er du stasjonert Espen? GEN er daglig tilholdssted. Men er litt rundt om kring. Er jo ansatt i avdelingen som heter Romerike, og er både på Sessvollmoen og Kjeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg