Incognito Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Pleier ikke vi få siste ordet sier du? Kanskje ikke alltid når det gjelder bil, men pretty much everything else.. ;) Hehe, så sant så sant. Håper du kjenner meg godt nok til at du slipper å sette deg i forsvarsposisjon for forrige innlegg! :hug: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Det er ikke Merce felger, så kanskje derfor du likte dem? :P hehe Feeett med gullfelger på hvit eller sort bil da! http://216.77.188.54/coDataImages/p/Groups/90/90065/folders/222322/1805027IMG1555.JPG Det er ikke stygt, men jeg foretrekker sølvfarget fremfor gull. Men sikkert fordi jeg gjør det samme med smykker og annet dill *fnise* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 So ro lillemann nå er dagen over alle barn i alle land ligger nå og sover so ro tipp og tå sov min vesle pode reven sover også nå med halen under hodet. Beste nattasangen ever. Må nesten sette som krav til dama at hun må synge nattasang om/når vi blir samboere.. God natt alle i hopa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hehe, så sant så sant. Håper du kjenner meg godt nok til at du slipper å sette deg i forsvarsposisjon for forrige innlegg! :hug: Det trenger du ikke bekymre deg for.. :kiss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 So ro lillemannnå er dagen over alle barn i alle land ligger nå og sover so ro tipp og tå sov min vesle pode reven sover også nå med halen under hodet. Beste nattasangen ever. Må nesten sette som krav til dama at hun må synge nattasang om/når vi blir samboere.. God natt alle i hopa! mm, den er ultrakoselig.. Nattaaa :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 La alle seg plutselig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Neida.. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Vis hva du titter på a Alex.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Til uka tenkte jeg at jeg skulle ta turen ned til nærmeste Nordea filial og prate med dem om billån :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Vis hva du titter på a Alex.. :) Titter bare rundt her på BF og på Finn - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Til uka tenkte jeg at jeg skulle ta turen ned til nærmeste Nordea filial og prate med dem om billån :) Titter bare rundt her på BF og på Finn Skal legge meg egentlig jeg.. Jeg titta på Allroad før i dag. De er ganske dyre brukt, selvom gamle og gått lengre enn langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Natta Alexander..og evt andre :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 God natt :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 god morgen godtfolk :) svimmel etter alle undingene så da var det rett i seng :D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 er du her marius ??? ser du leser .....:D - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg