Sandmo Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Heftig:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Var dette pristeori? Det var halvparten av en oppgave som var på pristeori eksamen i 06 Jeg suger delvis i matte BTW.. Og det er greit. :) Det gjør jeg å! :) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Heftig:) Jeg har noen andre fine oppgaver hvis du har lyst til å prøve Marius (: - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Begeistret..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Begeistret..? Meg? Over hva i så fall? - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Var dette pristeori? Jeg trenger heldigvis ikke tenke på sånne formler selvom jeg har ansvar for innkjøp. Alt er i software, og eneste jeg må en sjelden gang regne ut selv er pris uten moms dersom jeg kjøper utenom systemene. Jeg suger delvis i matte BTW.. Og det er greit. :) Det du må tenke på er å vaske hendene:) Så at mellom 5 og 10% av alle pasienter får infeksjoner fordi dere sykepleiere ikke vasker henda godt nok! Hvor mange har du smitta i dag da Hege? Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Det gjør jeg å! :) Du suger litt i og/å også, dersom du ikke snakker slæng nå ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Jeg har noen andre fine oppgaver hvis du har lyst til å prøve Marius (: Ikke egentlig:) Men du kan godt lære meg selvkostkalkyle:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Du suger litt i og/å også, dersom du ikke snakker slæng nå ;) Var det å/og feil i den setningen der? "Det gjør jeg og! :)" <- Høres ikke riktig ut... - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Det du må tenke på er å vaske hendene:) Så at mellom 5 og 10% av alle pasienter får infeksjoner fordi dere sykepleiere ikke vasker henda godt nok! Hvor mange har du smitta i dag da Hege? Ingen. Hatt fri. Men sykepleiere suger minimalt i håndhygiene. Legene derimot.. De suger.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Var det å/og feil i den setningen der? "Det gjør jeg og! :)" <- Høres ikke riktig ut... Men det er faktisk riktig;) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hege er i "suge" humør i kveld :P høhø - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Men det er faktisk riktig;) Ja, da så. Sånn kan det gå gitt. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Ingen. Hatt fri. Men sykepleiere suger minimalt i håndhygiene. Legene derimot.. De suger.. :) Hehe:) Du får gå rundt og vaske legehender du da:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Ja, da så. Sånn kan det gå gitt. Shit happens:) Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg