al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Var den kort, eller gjorde du den kort? :) Hehe, begge deler kanskje? Var flere som pakket sammen og gikk før og samtidig som meg. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Alex bruker kort tid på alt *hint hint* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Hehe, begge deler kanskje? Var flere som pakket sammen og gikk før og samtidig som meg. Okidoki :) Marius er tydeligvis ikke ferdig ennå. Han sitter nok og drømmer om oss :D Alex bruker kort tid på alt *hint hint* Raskere bil enn deg mener du? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Var flere som pakket sammen og gikk før og samtidig som meg. De ender opp slik; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Om en time skal jeg være hos bestemor på Carl Berner.. Jeg har ikke dusja, ikke gått tur med hundene..noen som tror jeg rekker det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Alex bruker kort tid på alt *hint hint* På alt bortsett fra akkurat det du tenkte på. Der holder jeg det gående i evigheter ;) - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 dropp dysjen.. smell på litt foundation. bikkja har du alltid tid til ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 På alt bortsett fra akkurat det du tenkte på. Der holder jeg det gående i evigheter ;) hahaha, hvertfall i 2 min til kondisen ryker :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 hahaha, hvertfall i 2 min til kondisen ryker :D Ey! Kondisen min er ikke på topp, men jeg holder lenger enn to min :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 okei, du skal få 3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 okei, du skal få 3... Gang med 10 så kan jeg være enig. - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Okei, hvis hun sitter oppå så :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Okei, hvis hun sitter oppå så :D Beste stillinga det ^^ - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Bra du er tilbake Rune, har vært så kjedelig her - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Dere altså.. Glad jeg er jente og slipper jobbe så hardt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg