Gjest brunerune Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hvorfor er det så kaldt hos deg da vennen? Bor ikke du i syden ikke langt fra Playa del Sola og greier? ;) Bor 15 min fra Sola, og det var -5 idag. Brrrr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Vet du chiller bigtime..men du har faktisk ikke bare chillet her i det siste.. Hvertfall har heller ikke du invadert tråden i tide og utide. ;) Da kledde jeg av meg og ble våt..snakkes ~ Haha, hva i faen. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Haha, hva i faen. Hehe:) Enig... I går var det suge-humøret som kom fram og i dag kledde hu av seg og ble våt... Seksuell frustrasjon? Lenge sia hu har fått seg no kanskje?:D Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Pøh..vanlig sjargong her i Oslo det vel..? ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Audikosespråk er sånn.. Men om dere vil jeg skal bli Volvo så greit. Finnes det brevkurs i Volvopreiking? Preiking er vel hvertfall ganske riktig definisjon da..eller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Sjargong: Som regel er språket avledet av faguttrykk innen fagfeltet (f.eks. nerder - nerdespråk) eller særuttrykk innen menneskegrupper som homofile, narkomane, jegere, religiøse sekter eller andre grupper med felles interesser. Føyer du deg inn under noen av disse grupperingene Hege? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Hahahahaha. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Sjargong: Som regel er språket avledet av faguttrykk innen fagfeltet (f.eks. nerder - nerdespråk) eller særuttrykk innen menneskegrupper som homofile, narkomane, jegere, religiøse sekter eller andre grupper med felles interesser. Føyer du deg inn under noen av disse grupperingene Hege? Oj..kødder du nå? Da trekker jeg det tilbake :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Faen for en fotogen katt, rune :) - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Her er det liv som vanlig ja :P - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Full i pels da.. - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Dere er lette å sjokkere forresten ;) Edit: fjerner bildet så jeg ikke får gult kort..igjen ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Er det nå jeg ikke får lov å antyde, at den der ikke får slikka seg overalt? :D Denne er fotogen! http://neatorama.cachefly.net/images/2008-04/xu-jirong-fat-cat.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg