Gå til innhold

Skulle selge bilen - om håndpenger og depositum

Ranger emnet


245tic

Anbefalte innlegg

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bør du ikke gjøre om annonsen din på autodb nå da?

Tenker på dette:

 

Jo hadde jeg funnet autodb koden skulle jeg gjort det;).

Men nå har jeg mulig fått en kjøper :-), han hadde den på bukk for å kikke, det eneste som er feil var, frontruta, bærearm, liten eksoslekk, stramme brekke litt ene siden. Det er faktisk mye bil for pengene, angrer på at jeg ikke la den ut litt dyrer egentlig hehe

wirrumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

jeg håper inderlig att du beholdt alle pengene.. att han ikke har styring på egen økonomi er hans eget problem.. hadde ikke fått 5 øre av meg..

er det noen som har grund til å være forbannet så er det deg..

volvo 850 2,3 t5

opel kadett c stv 1979 mod

volvo 240 v8 1985 mod

volvo 244 2,3 2x40mm dellorto og turbo 1978 mod

volvo 245 2,3 1985 mod+peugeot 106 s1 rallye 1995 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei hei alle sammen :-). Han sendte meg melding for 2uker siden eller hva det var og sa: Jeg burde ha pengene på kontoen i morgen!!!. Sendte jeg tilbake å sa han har fått et tilbud av meg på halvparten tilbake å at burde være fornøyd med det???. Etter det har jeg aldri fått noe svar hehe. Så jeg har ikke sendt en JÆVLA krone tilbake til han. Idiot :)

wirrumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hei hei alle sammen :-). Han sendte meg melding for 2uker siden eller hva det var og sa: Jeg burde ha pengene på kontoen i morgen!!!. Sendte jeg tilbake å sa han har fått et tilbud av meg på halvparten tilbake å at burde være fornøyd med det???. Etter det har jeg aldri fått noe svar hehe. Så jeg har ikke sendt en JÆVLA krone tilbake til han. Idiot :)

 

Lest igjennom hele tråden nå, ganske morsomt:D Litt som en dårlig såpeopera! Han mannen virka utrolig useriøs, og mye mindre tøff enn han ville ha det til;) Tror du han bare har driti i det hele nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei alle sammen :-). Han sendte meg melding for 2uker siden eller hva det var og sa: Jeg burde ha pengene på kontoen i morgen!!!. Sendte jeg tilbake å sa han har fått et tilbud av meg på halvparten tilbake å at burde være fornøyd med det???. Etter det har jeg aldri fått noe svar hehe. Så jeg har ikke sendt en JÆVLA krone tilbake til han. Idiot :)

flink gutt!!! FLINK GUTT!!!

 

var en stund virkelig bekymret for at du hadde tenkt å gi ham penger tilbake.

 

kjøp og salg av bil foregår etter penger og bil skifter eier på samme tid.

 

evt. kjøp av forhandler der penger skifter eier under meget ryddige omstendigheter i banker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår