Gå til innhold

Mitt liv med Johan - en slags dagbok

Ranger emnet


Reodor F

Anbefalte innlegg

Jeg er mildt sagt sjokkert..!

Formildende omstendigheter kan muligens påberopes om bildet ble tatt kl 10 am og ikke kl 10 pm. For regner med at elger, under perioden rundt bildetaking, sov litt utover formiddagen for å lade batteriene foran jaksesongen. :)

 

Var det et poeng i å risikere både Johan og ditt eget liv, ved å forevige instrumentpanelet mens du holdt nåla nøyaktig 12,5% over fartsgrensen?

Hva er galt med å ta bilde mens bilen står stille, når du likevel ikke bruker fancy shit som lang lukkeråpning?

 

Jeg tror denne halsbrekkende manøveren skyldes at jeg har et oppdemmet behov for å bevise at RJ lever i beste velgående tiltross for at han har passert 50 000 km. Fart fremsto for meg, i et anfall av tankeløshet, som et godt bevis på dette...

 

Med overveiende stor grad av sannsynlighet er bildet tatt på kvelden. Og det på et sted hvor det kun få uker senere ble påkjørt en elg som gikk i veibanen og passet sine egne saker.

 

Dette blir bare mer og mer graverende. I gotta turn myself in!

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror denne halsbrekkende manøveren skyldes at jeg har et oppdemmet behov for å bevise at RJ lever i beste velgående tiltross for at han har passert 50 000 km. Fart fremsto for meg, i et anfall av tankeløshet, som et godt bevis på dette...

 

Med overveiende stor grad av sannsynlighet er bildet tatt på kvelden. Og det på et sted hvor det kun få uker senere ble påkjørt en elg som gikk i veibanen og passet sine egne saker.

 

Dette blir bare mer og mer graverende. I gotta turn myself in!

 

Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor du trengte å bevise RJ sin fullkommenhet med å dokumentere topphastigheten.. ;)

Vi betviler faktisk ikke at han er et lite hvitt gledelig monster!

 

Men nok om det, jeg leser mellom linjene at du er full av anger, og ingenting annet er mer prevantivt enn det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor du trengte å bevise RJ sin fullkommenhet med å dokumentere topphastigheten.. ;)

Vi betviler faktisk ikke at han er et lite hvitt gledelig monster!

 

Men nok om det, jeg leser mellom linjene at du er full av anger, og ingenting annet er mer prevantivt enn det! :)

 

Full av anger gikk jeg resolutt ut og bød opp RJ til dans i kveld. Men skuffet over å ha blitt neglisjert den siste tiden nektet han å bli med noe sted. Mye kan dermed tyde på at batteribyttet var overilet. Hjertestarter fram, og deretter tvang jeg RJ med på en spasertur i småsko i skog og mark. Han fikk også strekke seg ut litt på motorvei klasse A, uten at toppfarten på ny ble utfordret. Den lot seg starte etter denne turen, men jeg tror sannelig jeg har en strømtyv et eller annet sted. Jeg har gjort noen endringer på diverse bryterinnstillinger og denslags, så får vi se om samarbeidsviljen er større til helga. Hvis ikke blir det bråk!

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Noe nytt om Johan i desemberkulda?

 

Hilsen Johan.

 

Det er knute på tråden mellom meg og Johan. Han satte åpenbart ikke pris på den flotte gaven jeg kjøpte til han, så nå har jeg vendt fyren en kald skulder. Vi får se om jeg kommer på bedre tanker før jul...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Tusen takk for at De starter tråder med et høyt nivå!

 

 

Hvordan takler RJ nyåret? Blir det noe nyttårsforesett for denne bilen eller tar utlandet deg først?

 

Som straff for at varmeapparatet ikke funker har jeg spadd Johan inne under noen tonn snø. Så kan han stå der og reflektere litt. Kanskje han kommer på bedre tanker innen jeg setter nesa sørover...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jævel.. Ingen planer om å hjelpe han ut eller lar du sola bruke den tida den treng?

 

Han får stå i skammekroken til han klarer å komme ut på egenhånd! Det eneste han trenger å si er unnskyld!

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår