SVK Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 kjører med megasqurt, 650 dyser, og orginal btr. lurte på hvilken av de orginale btr'ene som er best? å eventuelt noen som har? Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Hvorfor ikke kjøpe en justerbar progressiv regulator? Aeromotive, Malpassi etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 hvorfor ikke bare bruke den orginale trykkregulatoren som du har? Er ikke vits å ha progressiv btr, dataspruten gjør jo samme jobben bedre... Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Jeg kjører med Aeromotive btr, moddet til å passe org fuel rail. fungerer bra :) Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wold-Hansen Racing Skrevet September 11, 2008 Rapporter Share Skrevet September 11, 2008 Ingen tvil hos meg hvartfall. Har brukt Aeromotive i mye og det har alltid funka glitrende! Siter Hobby er ikke hobby før det svir i pungen =) Opel Frontera -94 2,3Tdi Citroen Berlingo -06 1,4i Subaru Impreza WRX STi -95 2,0T +Masse annen moro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet September 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 har en orginal fra f sprut;) den vil fungere bra? tenkte kansje det var forskjell på dem jeg;9 data sprutet fikser det, ikke vits å bruke penger på en ny en;) Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet September 12, 2008 Rapporter Share Skrevet September 12, 2008 org regulator fra ft/fk på 3bar. funker helt fint. ser sikkert kult ut med en rødeloksert regulator men du klarer deg med den orginale. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Hvorfor ikke kjøpe en justerbar progressiv regulator? Aeromotive, Malpassi etc. Hvorfor bruke det? En progresiv regulator gjør det mere forvirrende å mappe sprutet. Og hva skal man med justering på 650cc dyser? Såfremt han ikke skal kjøre med tre 044 bosch pumper så holder nok standard bosch regulatoren i bøtter å spann :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet September 13, 2008 Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 Vi har kjørt standard fuelrail/btr opp til 700hk på E85. Bare sveist på større inntak på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 stjeler tråden litt, er det noen vits i å bytte btr på min 230ft med 531topp, vx3 kam, 3"eksos, 16t turbo, "r-sport" dyser, og chip tilpasset oppsett? Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Ja du må ha justerbart bensintrykk på det oppsettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 jeg tenkte å kjøpe en lineær justerbar til min også, justere opp 0,1 for å få litt mer suppe. Noe mer effekt tror jeg ikke på, men føler meg litt safere! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 jeg tenkte å kjøpe en lineær justerbar til min også, justere opp 0,1 for å få litt mer suppe. Noe mer effekt tror jeg ikke på, men føler meg litt safere! :P bruk heller pengene på dyser som ikke allerede ligger på nær 100% DC ;) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutsern Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 hvilken btr vil dere anbefale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 malpassi 1:1,2 http://www.misab.se Bolt on på volvo fuelrail, settes der org BTR står Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.