Gå til innhold

Ekstralys, montering

Ranger emnet


akselrv

Anbefalte innlegg

Heisan!

Jeg har lyst å skaffe et par Hella 1000-metere eller lignende til bilen, en Peugeot 106. Men jeg har ikke lyst til å borre noen hull i støtfangern og sånt. Jeg har sett at de har ekstralysfester på Biltema, til å sette bak skiltet. Men problemet på min bil er at skiltet sitter "inni" støtfangern. Festene til lysa vil da ikke komme langt nok ut fra støtfangern. Vet noen om en bedre løsning? Eller finnes det for eksempel andre typer holdere til å feste bak skiltet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr løsning kjøpe festevinkler fra hella tilpasset din bil. Eller ta av støtfangeren og feste noen jern bak støtfangern eller i bilen. Disse skal da stikke ut over støtfangern og du fester lyktene i dem.

 

Dyr løsning? 150kr for feste fra biltema og 10kr for skiver/spacere.

 

Din løsning var ikke bare dyrere men 100 ganger mer jobb å bannskap

Porsche

 

 

x Honda crx

x Honda prelude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente ikke biltema skiltfeste men et sett hellanor har for å feste vinkler som holder lysa. På Sierra så sitter di festet i bjelken bak støtfangern. Så stikker dem ut under grillen. Er ikke festet på noen måte i støtfangern på Sierra`n. Biltema løsningen henger bare i noen skiltskruer skrudd inn i en plastfanger, er du heldig så mister du både skilt og lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
Mente ikke biltema skiltfeste men et sett hellanor har for å feste vinkler som holder lysa. På Sierra så sitter di festet i bjelken bak støtfangern. Så stikker dem ut under grillen. Er ikke festet på noen måte i støtfangern på Sierra`n. Biltema løsningen henger bare i noen skiltskruer skrudd inn i en plastfanger, er du heldig så mister du både skilt og lys.

 

Kan ikke akkurat at du mister både skilter og lys, det er jo bare å sette inn noen ordentlige skruer, som går i et ordentlig feste...

 

 

95'Toyota Hiace

95'Volvo 850

93'Golf Gl

(x) 95'Volvo 850 V5 (Godbilen)

(x) 99'Toyota HiAce TurboDiesel(stærkebjørn) 4x4 Lang!

(x) 97'Toyota HiAce TurboDiesel

(x) 95'Toyota HiAce Diesel

(x) 93'Volkswagen Golf Gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår