the Stig Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Hallo! Jeg har lenge slitt med et litt dårlig høyre tåkelys, i går tok jeg endelig motet til meg og skrudde det ut, renset det for rust, og dusjet det med elektrorens - og voila, lyset var godt som nytt. Men gjett hva, i dag, sluttet plutselig venstre tåkelys å fungere - dette har fram til nå fungert utmerket. Sjekket pæren, ledninger og sikring (er forøvrig felles sikring) - alt så fint ut. Ga deretter lyset en liten dusj med elektrorens, men fortsatt intet lys. Ergo sitter jeg litt i beit, hva kan det være? Finnes det forresten flere sikringsskap hvor det kan ha gått en sikring? Har altså sjekket den i kupeen. Har forøvrig dessverre ikke voltmeter for øyeblikket, men tenkte kanskje det var andre kjente feil som kan ha slukket lyset ..? Takker på forhånd for svar :) Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Er ikke pæra som røyk da? Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Ingen stor jobb, sett om pæra er gåen? Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the Stig Skrevet September 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Som sagt, pæra så helt fin ut. Men skal prøve pæren fra andre siden i morgen - dog veldig merkelig om denne skulle ha gått, så og si helt ny ... Siter Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet September 4, 2008 Rapporter Share Skrevet September 4, 2008 Sjekk med et multimeter om du har mulighet til å skaffe et. Mål motstanden på pæren. Bedre det enn en visuell test. Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Hehe, da skulle du sett høyre tåkelykt på min vectra b... Har ikke innerskjerm akkurat fremst der... Kontaktfeil 2 plasser og pleeeenty med dritt... ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg