Gå til innhold

Jeg har kjøpt nye golfen!!!

Ranger emnet


Plutoo

Anbefalte innlegg

Den kom her til Kristiansand den 13. November og jeg bestilte den den 14. November!! - det var allerede da stor pågang på disse bilene!! - så jeg må nok belage meg på noe venting, i og med at jeg ei uke etterpå endra hele kjøpekontrakten for å få på noe mer ekstrautstyr, så må jeg vente helt til uke 5 ( siste uka i januar!!)

 

anyway! bilen jeg kjøpte var

 

Golf V sportline, 5dørs lazerblå metallic med 1,6 FSI (115hk) og manuelt 6 trinns gearkasse!! - ekstrautstyret er: oppbevarings-skuff under fremsetene, armlener foran, tåkelys foran, esp, klimaanlegg, multifunksjonsratt, avtagbart tilhengerfeste, 10 høytalere på stereoen, 17" lettmetallfelger sommerhjul, 15" lettmetallfelger og piggfrie vinterhjul..

 

ferdig på veien blir herligheta kr 295 000,- ( og jeg er gjeldsslave!)

 

også var det å vente til uke 5, da.... hmmmmm

Jeg bruker ikke signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by taxidriver

grattis med ny bil, hørtes ut som en fin bil, men tilhenger feste??? trenger du virkelig det?? lars, da tar du å kraper bilen til mor di;) hadde jeg gjort.. hehe:)

 

joda.. kunne sikkert gjort det, men den bilen har ikke tillhengerfeste... er sikkert ikke mange gangene jeg trenner det, men de gangene jeg trenger det er det gull verdt.. dessuten valgte jeg avtagbart, så i det dagelige så merkes det ikke... hehe.

Jeg bruker ikke signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Andy156

Damn... tenk på alle de gøye bilene du kunne fått for samme pris. :rolleyes:

 

Anyway, grattis med ny bil! Alle gutter syntes jo det er stas med ny bil, hehe

 

er det ikke gøy å kjøpe helt ny bil da?? gå inn i butikken etter du har vært i banken, ser igjennom brosjyrer, får prøvekjøre bilen i den hensikt at du faktisk skal ha noe!! - få lov til å velge farge på bilen, interiøret, ekstrautstyr og motor (i den grad økonomien tillater det da) nå er det vel kanskje en liten helvetesperiode der jeg må vente temmelig mange uker før jeg får godsaken ( imotsettning til å kjøpe brukt og man kan få den hjem innen ei uke) men når den kommer, blir jeg konge på haugen ( vil ihvertfall føles sånn) når jeg kan gå bor til en spill ny bil og si MIN! kjenner nybil lukt i hvertfall i en måned og innen gammel råner har prompa i setene før meg - UBETALELIG!!!

 

og til sheriff:

når jeg kjøpte så hadde jeg et valg - tdi motoren og uten ekstrautstyr eller fsi med ekstrautstyr ( som jeg synes jeg fikk ganske mye av) er helt enig i at tdi motoren med det enorme dreiemomentet ville gitt helt fantastiske kjøreegenskaper - men jeg kan jo chippe fsien ved en senere anledning ( etter 3 år da garantien er løpt ut)

Jeg bruker ikke signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer fælt på en ting....

 

 

hvilke formater tar cd spilleren i nye golfen? rekner med den tar cd-r plater muligens cd-rw også... men det hadde vært het brutalt kult om den tok mp3!! -om den tar mp3 så kan jeg ihvertfall glemme cd-skifter i bilen som tar masse plass..

 

er det en vw- bilforhandler her som kan svare hadde det vært svært kult!!

 

edit:

 

lurer på en ting til....

 

hvor mye mer effekt og hestekrefter kan en oppnå med chipping av en 1,6 fsi m 115hk??

Jeg bruker ikke signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pahf

Grattis med nybil da :)

Skal den være plain eller skal du putte på noe plastikk med tiden ?

 

> heisann

 

får den som sagt i uke 5 - det er siste uka i januar... (den uka med nyttårsaften på torsdag er uke 1) og allerede tirsdag i uke 22 får jeg feriepenger... da er det grunn til å snuse litt på mer plastikk, om jeg får en grei pris da :) -men i og med at bilmodellen er ny i år så er nye plastikkdeler og nye og DYYYRE!! men på en annen side så blir det fort skille i lakk på bil og lakk på nye deler om en venter en haug med år før man bytter ut stylingen, og da synes jeg det blir så stygt at det ikke er noen vits...

 

i utgangspunktet ja, men med et forbehold med spenna!!

Jeg bruker ikke signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratularsen med ny gobil!!!!!!!!

Helt rått å kunne ha HELT NY bil da!!!

Har vært ute å kjørt 2.0 TDI 140 gamp ikveld...SINNA disel altså!!

Enig med at hvis kronene holder så få på litt plastikk nå med tanke på lakken og ikke minst pga ikke mange som har det enda.....

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer.. drømmer om ny bil eg og.. men eg vil helst ha golf4 tdi 150 hingst.. med chip til 186, har kjørt en sånn og det e kuleste bilen eg har kjørt..

 

ok, en liten avsporing, 115 hester på den bilen der går nok fint framover.. til saken, kor gammel e du? hvis du ikkje e minst 15 år eldre enn meg blir eg litt skuffet ;)

 

en liten edit: sjekket profilen, du e 14 år eldre enn meg.. får gå greit for denne gang ;)

 

en edit til: slå deg løs og kjøp justerbart senkesett då, for 13 000 kan du velge mellom 30 og 70mm senking.. siden du har 17" allerede og greier

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår