Gå til innhold

Jeg har kjøpt nye golfen!!!

Ranger emnet


Plutoo

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Plutoo

lurer fælt på en ting....

 

 

hvilke formater tar cd spilleren i nye golfen? rekner med den tar cd-r plater muligens cd-rw også... men det hadde vært het brutalt kult om den tok mp3!! -om den tar mp3 så kan jeg ihvertfall glemme cd-skifter i bilen som tar masse plass..

 

er det en vw- bilforhandler her som kan svare hadde det vært svært kult!!

 

edit:

 

lurer på en ting til....

 

hvor mye mer effekt og hestekrefter kan en oppnå med chipping av en 1,6 fsi m 115hk??

 

Jeg kan skuffe deg med at originalspilleren i Golf V (RCD300) IKKE spiller mp-3 filer.. Trist men sant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

ja, ja... bilen ble litt utsatt ( volkswagen har litt problemer med underleverandører, så hengerfestet ble forsinket) .. men det er en så deilig tanke at denne uken så er det en hel haug av folk i wolfsburg som setter isammen en hel bil helt etter mine ønsker... og enda berdre.. om halvannen uke så har jeg fått den!! *gleder meg!!!!) :D :D :D hapyhappy :dude: :hello: :D :D :D

Jeg bruker ikke signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Plutoo

ja, ja... bilen ble litt utsatt ( volkswagen har litt problemer med underleverandører, så hengerfestet ble forsinket) .. men det er en så deilig tanke at denne uken så er det en hel haug av folk i wolfsburg som setter isammen en hel bil helt etter mine ønsker... og enda berdre.. om halvannen uke så har jeg fått den!! *gleder meg!!!!) :D :D :D hapyhappy :dude: :hello: :D :D :D

 

Blir konge dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

ENDELIG har den kommet (weeeee!!!!) . hehe... dette var mitt første nybilkjøp, og bortsett ifra å måtte vente i 11 uker, så har det vært en sann glede hehe... superdigg å bla i kataloger og velge akkurat det du vil ha av farger, materialer - motortyper og ekstrautstyr.. - Det med den fargen (Lazerblå perlemor) var litt artig, for da jeg valgte den så hadde ikke butikken sett fargen før, så jeg hadde ikke veldig mye å ta fargen ut i fra. Det var et sjangsespill, kan du si... men da den kom, så flokket hele butikken seg om bilen for å se den flotte fargen- sjefen for bilbutikken fikk se bilen på mandag, og ringte direkte til møller for å få bestillt en likens bil ( fysjom å måtte herme slik.. hehe) - da jeg ankom butikken etter jobb i dag, så var det å skrive under noen papirer ( hjelp, jeg er gjeldsslave!! hehe) - få nøklen - og for en digg følelse det var å kjøre bilen ut butikkdøra og ut i det fri!!! - går det an å ha en større kongefølelse?? - så var det hjem å lempe av sommerdekkene i fra bakluka og ned i kjelleren, og ut å kjøre!! -har ikke gjort annet i dag... :) :) :) -blir kjipt å måtte jobbe i morra tidlig, for jeg har heller lyst å ut å kjøre bil.. hehe... - men noe må jeg vel betale lånene med, så jeg får vel dra på jobb i morgen tidlig også da... *sukk!* - noe som og forteller meg at nå får jeg heller legge meg og sove noen timer...

 

god natt!!

Jeg bruker ikke signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Plutoo

ENDELIG har den kommet (weeeee!!!!) . hehe... dette var mitt første nybilkjøp, og bortsett ifra å måtte vente i 11 uker, så har det vært en sann glede hehe... superdigg å bla i kataloger og velge akkurat det du vil ha av farger, materialer - motortyper og ekstrautstyr.. - Det med den fargen (Lazerblå perlemor) var litt artig, for da jeg valgte den så hadde ikke butikken sett fargen før, så jeg hadde ikke veldig mye å ta fargen ut i fra. Det var et sjangsespill, kan du si... men da den kom, så flokket hele butikken seg om bilen for å se den flotte fargen- sjefen for bilbutikken fikk se bilen på mandag, og ringte direkte til møller for å få bestillt en likens bil ( fysjom å måtte herme slik.. hehe) - da jeg ankom butikken etter jobb i dag, så var det å skrive under noen papirer ( hjelp, jeg er gjeldsslave!! hehe) - få nøklen - og for en digg følelse det var å kjøre bilen ut butikkdøra og ut i det fri!!! - går det an å ha en større kongefølelse?? - så var det hjem å lempe av sommerdekkene i fra bakluka og ned i kjelleren, og ut å kjøre!! -har ikke gjort annet i dag... :) :) :) -blir kjipt å måtte jobbe i morra tidlig, for jeg har heller lyst å ut å kjøre bil.. hehe... - men noe må jeg vel betale lånene med, så jeg får vel dra på jobb i morgen tidlig også da... *sukk!* - noe som og forteller meg at nå får jeg heller legge meg og sove noen timer...

 

god natt!!

 

Grattis.. og ja; Kan ikke skryte sånn uten bilder!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... bilder kommer! kameraet har jeg allerede lagt i bilen klart til å knipse... men jeg har lyst å ta bildene i dagslys, men da må jeg få fri ifra jobb - (det har jeg til uka!!) - tenkte på å lage bilder isammen med fatterns golf mk1 vedsidenav min golf mk5 - så det blir et tema... først og sist, liksom... hehe..

Jeg bruker ikke signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Plutoo

hehe... bilder kommer! kameraet har jeg allerede lagt i bilen klart til å knipse... men jeg har lyst å ta bildene i dagslys, men da må jeg få fri ifra jobb - (det har jeg til uka!!) - tenkte på å lage bilder isammen med fatterns golf mk1 vedsidenav min golf mk5 - så det blir et tema... først og sist, liksom... hehe..

 

:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har oså akkurat kjøpt ny golf V. med 2.0 tdi.

må si denne motoren inponerer noe veldig.:D bortsett fra at gangen på den høres ut som en gammel FORD transit diesel.. lite pent å høre på men den er som en drøm å kjøre og går som ett H******.

koselig å lett kjørt bil med et meget godt understell. det føles virkelig at golfen er blitt kvitt sin gamle stive bakstilling. Min mor har en 2003 golf 4 tdi. denne bilen er ikke å sammen ligne med Golf generasjon 5. ett stort + til VW for denne bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Plutoo

:) :) :) Bilder av nye golfen!!! :) :) :)

 

tok nye bilder av golfen i dag.. - skulle bare vist hvordan jeg limer dem inn her.. :(

 

Den linken din funker ikke Plutoo. Er bare blå skrift.

 

Skal du lime inn bilder må du legge de ut på en nettside og så må du linke til bildene med img finksjonen. Dvs at når du trykker på knappen med IMG så kommer disse opp ([ IMG ]....[ /IMG ]) . Mellom klammene limer du inn adressen til bildet. Adressen til bildet finner du ved å høyreklikke på musen og velge: Egenskaper. Kopier adressen og lim den inn mellom IMG klammene. Håper dette var til hjelp. ;) Gleder meg til å se bilder av bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår