corsaduden Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Er det mulig å sette en MR2-motor i en 1993 Corolla? Finner billig motor på E-bay, men om det ikke går an å få den neddi er det jo ikke mer å tenke på.. Andre forslag til motor som kunne passet? Er en slik.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elessio Skrevet August 26, 2008 Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 heisann du kan skaffe en gti twin cam 16v motor ca 125 hk org og det e ikke så vanskelig har jeg hørt bare ledningsnettet og noe greier. men jeg vet at i utlandet feks i usa, sør afrika, australia osv kjører både hatchback og sedan med gti motor :) Siter Nåværende bil: Toyota Corolla Ginza sedan 1997 1.3 16v Tidligere bil: BMW E30 316i 1990 original SOLGT Toyota Corolla 1.3 Xli 1991 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet August 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2008 Hmm kult. Mange hest får jeg ut av den om jeg putter på turbo da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Corolla GTI og MR-2 hadde samme motor ... Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg