Gå til innhold

Skoda (og SEAT) treff/samlinger for 2008 - 2011

Ranger emnet


Mikael1977

Anbefalte innlegg

mente ikke å delta på treffet dems, men hvis vi er rett over veien for eks, da har vi vårt eget treff, og det kan hende vi klarer å få litt oppmerksomhet fra VACN:P

 

og tillegg at det er en stund til, så vi har litt tid til å samle så mange som mulig av seat og skoda:)

 

 

 

Nå må du kuler`n litt Reodor.

Vi har hatt mange Skodatreff tidligere uten involvering fra VW/Audi.

Det at Skoda eiere muligens er tafatte kan jeg si meg delvis enig i, men det gjelder ikke alle!

 

Personligen så har jeg ikke noe interesse av å dra på et VACN treff da vi bare blir borte i den store massen ;)

 

/M

Skoda Fabia 1.9 TDI 09

misubitshi evolotion 2 2.0T

x omega 2.0 94 x baleno 99 1.6 4x4 x golf 1.8 94 x octavia 1.8t 99

EL - Dandy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 624
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

problemet er at man kan telle "skodaentusiastene" på et 1 sifra antall hender. ikke negativt sagt. er mange mennesker som forguder skodaen sin netopp fordi de har fått en GOD bil til en rimelig penge. men de gidder ikke reise på et treff for å se på andre skodaer. blir litt som å vere matentusiast og dra på First Price treff.

 

Men på en anen side, der ikke noen grunn til at skoda kan få samme populæriteten blandt bilinnteresserte folk ette hvert som de får vert i markedet og de nyere bilene blir rimeligere.

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du kuler`n litt Reodor.

Vi har hatt mange Skodatreff tidligere uten involvering fra VW/Audi.

Det at Skoda eiere muligens er tafatte kan jeg si meg delvis enig i, men det gjelder ikke alle!

 

Personligen så har jeg ikke noe interesse av å dra på et VACN treff da vi bare blir borte i den store massen ;)

 

/M

 

Jeg er Skoda-eier selv Sir!

 

Og mener at Skoda ikke har noen grunn til å stå i skyggen av de øvrige VAG-produktene. Et godt bevis på tafatt Skoda-folk finner vi i Skoda-spottings tråden her på forumet. "Møtte en gul RS på vei hjem fra jobb i dag". Da snakker vi tafatt!

 

Phoræn eder Skoda-folk! Gjør noe substansielt! Ikke sysle!

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe problem å ordne treff, om man kjører dette sammen med Seat interesserte eller kjører Skoda alene så er det ikke noe vanskeligere for oss som Skoda eiere å få dette til.

 

Har selv planer om ett sommertreff her på sørlandet. Her finnes baneanlegg hvor man kan kjøre f.eks. auto slalåm og 201 meter. Dette er samme anlegg som Gatebil bruker når de har sommertreff her nede. Problemet med Skoda på sørlandet er at det er dårlig med genuint interesserte og jeg føler at interessen er konsentrert på Østlandsområdet. Jeg er absolutt klar for å få til ett arrangement, men det er nødvendig at man tar tak istedet for å sysle slik som Reodor F sier. Det er lite vits å bruke masser av tid og energi på ett treff hvor kanskje 5 biler stiller..

 

Hvis det er interessant med treff på her nede, så er jeg klar, men jeg kan ikke dra lasset alene og det er greit å vite at interessen er der.. Har endel kontakter innenfor bilsport og andre leverandører av bilutstyr, så sponsorer og hjelp bør være enkelt å få på plass..

 

Noens mening?

Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula...

Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen

Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt

Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt

Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med å få noen skodaer hit

 

Hjelseth Computers ( http://www.hjelseth.com ) inviterer til trackday på Vålerbanen til en en uforglemmelig kjøreopplevelse!

 

Lørdag 19.Juni 2010. Kl 08.00-19.00.

 

Pris per bil: 1000,- Kjør så mye du vil.

 

Vi satser på å ha mange nok biler med til at det blir gøy, men få nok biler til at det ikke skal bli noe kø. Vålerbanen har en enorm kapasitet så her skal du i alle fall få kjørt til både bremser og dekk ber om nåde.

For dere som var med i fjor så regner vi med at dette ikke er noe dere kan gå glipp av i år heller :)

Og for nye interesserte, en meget avslappet atmosfære uten de store massene med tilskuere og biler. Her får du kjørt og kost deg uten å måtte stå i kø.

Hjemmeside for vålerbanen:

http://www.vaalerbanen.no/

 

Slik gjør du:

Påmelding og spørsmål kan sendes til treff@hjelseth.com, telefon 952 08 954 v/Daniel eller melding her på Facebook til Daniel Hjelseth.

Sett inn 1000,- kr på følgende kontonr: 9355.05.11655, merk tydelig med navn.

Det er også mulighet for å betale på plassen om det er ønskelig, men fint om du gir beskjed om du kommer eller ikke.

 

Teknisk kontroll vil bli foretatt og førermøte er obligatorisk.

 

Program for dagen:

08.00-09.00 portene åpner, teknisk kontroll.

09.00 Førermøte

0915-19.00 Frikjøring.

 

For etternølere blir det tatt førermøte og teknisk kontroll fortløpende.

Det blir tatt mindre pauser i løpet av dagen for ombygging av banen hvis det er ønskelig, samt bytting av flaggvakter m.m.

 

Førerkort er påbudt, det samme er hjelm under kjøring.

 

Det anbefales at overnatting finner sted på Rica Central Hotel Elverum, så er vi samlet, (fredag til lørdag) og så skal det ikke ses vekk fra at det kan bli en pils og tre på kvelden. Overnatting må ordnes selv av den enkelte.

http://www.hotel-central.no/

100 meter bak Rica Central Hotel er det også en stor parkeringsplass med god plass til bil med henger.

 

Angående kjøring med prøveskilt og svarte rallyskilt så praktiseres følgende:

Svarte rallyskilt: Ingen begrensning.

 

Prøveskilt av typen klister: Det MÅ stå på lappen fra trafikkstasjonen av prøvekjøringen skal foregår på Norsk Trafikksenter Våler (event. Vålerbanen)

 

Prøveskilt av typen metall: Som med klisterprøveskilt så må det spesifiseres at kjøringen foregår på

Norsk Trafikksenter Våler (event. Vålerbanen), samt kopi av gyldig forsikring som omfatter dette. Med andre ord dokumentasjon fra forsikringsselskapet på at de har lov til å kjøre på Vålerbanen.

 

Støygrensen er som i 2009 på 90db og blir blir målt i det bilen passerer høyresvingen før startstrekket. Denne støygrensen er normalt ikke noe problem for de fleste, men har du en bil som bråker ut over det normale kan det være lurt og ta det litt rolig gjennom den aktuelle svingen eller sørge for tilstrekkelig støydemping.

 

Hjelseth Computers ønsker dere velkommen og håper mange blir med på dette!

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det arrangeres også i år et nordisk Skodatreff,denne ganger er danskene i Autoklubskoda.dk som står for arrangeringen. 12-15. august.

 

Info om treffet finner dere på http://www.skodaklubbnorge.org/Nordisk2010.htm'>http://www.skodaklubbnorge.org/Nordisk2010.htm

Se også http://www.skodaklubbnorge.org

 

NB! Påmeldingsfrist er 21. Mars! Bindende påmelding! :)

 

Håper flest mulig har mulighet for dette!

Endret av Skodaracing

2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT,

1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html

"Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår