Mikael1977 10 Report post Posted September 18, 2012 Jeg kommer eg er med:) Nice!!! Får se hvis bilen rekker å bli litt lavere, eller om jeg bare får se meg slått på målstreken her Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grill82 10 Report post Posted September 18, 2012 eg skal ha min lavere og før treff ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grill82 10 Report post Posted September 24, 2012 eg må nok desverre stå over treffet :( Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mikael1977 10 Report post Posted September 24, 2012 Ai ai ai...gikk det bra med dere?? Hva skjedde? /M Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grill82 10 Report post Posted September 24, 2012 var bare meg i bilen.. kom fra det med noen skrubbsår bare heldigvis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Psykopelle 10 Report post Posted September 25, 2012 var bare meg i bilen.. kom fra det med noen skrubbsår bare heldigvis. Godt det gikk bra med deg. Stakkars bilen..... og eieren.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grill82 10 Report post Posted September 27, 2012 må jo si at det er litt vemodig at den er død :( Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mikael1977 10 Report post Posted October 5, 2012 Da er dato og plass satt.6 okt under motorveibrua i Drammen (ved parkeringen til CC) Tid er ikke bestemt enda, men tipper det vil bli rundt 12-13 tiden. KL 13 i morgen! ;) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mikael1977 10 Report post Posted March 12, 2013 Noen her inne som skal ta seg turen til Hokksund 27 april? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mikael1977 10 Report post Posted May 17, 2013 Vask bilen og kom på treff, eller drop å vask bilen men kom alikevell! Ta med barna, ta med svigers, ta med en random svenske fra Karl Johan! Dette vil bli et avslappet event, ingen pokaler, ingen stress, ny bil, gammel bil, høy bil, lav bil...samme det, bare kom, kom, kom! IKEA Furuset, Mandag 20/5 kl 13 Quote Share this post Link to post Share on other sites