LangFørr Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Får skrive Tranby/Konnerud/Bardufoss nå da :klovn: Sånn:) Har brodern dratt av med 244`n ennå eller? Skeptisk til å låne bort egen bil:D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 Sånn:) Har brodern dratt av med 244`n ennå eller? Skeptisk til å låne bort egen bil:D hehe Hehe neida ser ut som det går bra enda, var å testa delekant med 2 meter snø oppå takstativet :P Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Januar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2009 passer jo bra det. Studerer i trondheim, så er ikke hjemme før til påske, men brodern kan jo alltids fikse det for meg. Bardufoss, ja. Koselig sted - NOT, spesielt Blåtind skytefelt i full snøstorm :) Var på skjold i 9mnd, et av verdens mest guds-forlatte steder. Kommer aldri til å flytte nordover i allefall. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2009 passer jo bra det. Studerer i trondheim, så er ikke hjemme før til påske, men brodern kan jo alltids fikse det for meg. Bardufoss, ja. Koselig sted - NOT, spesielt Blåtind skytefelt i full snøstorm :) Var på skjold i 9mnd, et av verdens mest guds-forlatte steder. Kommer aldri til å flytte nordover i allefall. hehe er såpass tidlig i rekrutten at vi ikke har vært på skytebanen enda. Jeg har perm i påsken, så da kan jeg kontakte deg! Flotte greier:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Noen som har en vestre framskjerm til meg? I stål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Tøff øse! Deler til gassere koster som regel litt grunker, men misab.se har greie priser, ellers så kan du jo høre med pedersen racing Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Tøff øse! Deler til gassere koster som regel litt grunker, men misab.se har greie priser, ellers så kan du jo høre med pedersen racing Takk for det. Skal bli deilig og hente den fra lagring 1 mai:D Fikk tak i DYsene jeg trengte fra Pedersen, men dem kunne ikke skaffe E-Røra. Skal snoke litt rundt så dukker det vel opp noe fårn håpe. Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Takk for det.Skal bli deilig og hente den fra lagring 1 mai:D Fikk tak i DYsene jeg trengte fra Pedersen, men dem kunne ikke skaffe E-Røra. Skal snoke litt rundt så dukker det vel opp noe fårn håpe. Stian Gleder meg også. Får jeg låne meg prøveskilt på sierraen og cruise :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Takk for det.Skal bli deilig og hente den fra lagring 1 mai:D Fikk tak i DYsene jeg trengte fra Pedersen, men dem kunne ikke skaffe E-Røra. Skal snoke litt rundt så dukker det vel opp noe fårn håpe. Stian hvilke E-rør skal du ha da? F16? kan lete litt i sortemange mitt, har nesten mer jeg liggende en de som selger har på lager... Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 jeg har E-rør type 7, trenger type 6. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tyggern Skrevet April 21, 2009 Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 jeg har E-rør type 7, trenger type 6. sorry tenkte Weber jeg nå.... Det er dårlig med dellorto men litt hadde jeg men ikke noen E-rør Siter Tyggern:04 V70N titanium sport edition 96 945 turbo(bruks kjærre) 01 VW polo 6n2 colour concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2009 Jaja, men skal selvfølgelig prøve med de e-røra jeg har først. Se åssen det fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 Leika litt med WINDOWS redigering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 porrig bil! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2009 Great success :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg