Gå til innhold

Stabæk`n: Volvo Amazon 1967

Ranger emnet


LangFørr

Anbefalte innlegg

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var ein knall fin Amazon!! Du har ikkje vurdert å sette på heil raude bakljos og kvite blink nede framme da? Trur det hadde blitt tøft. Og girstanga di' date=' ville hatt lang original eg då, det er tøft. Fikk lyst på Amazon eg og no![/quote']

 

Takk skal du ha:)

Har sett de lysa ja, men det er vel ikke lovlig?

Synes det ser bra ut originalt jeg da men.

Har jo lang girspak jeg:)? men skal kanskje bygge den om nå tenkte jeg. Skal prøve og kopiere en patent man fikk kjøpt til pv for mange år siden. HJelper på så det ikke blir så slærkete å gire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha:)

Har sett de lysa ja, men det er vel ikke lovlig?

Synes det ser bra ut originalt jeg da men.

Har jo lang girspak jeg:)? men skal kanskje bygge den om nå tenkte jeg. Skal prøve og kopiere en patent man fikk kjøpt til pv for mange år siden. HJelper på så det ikke blir så slærkete å gire.

 

Veit ikkje om det er lovlig eg eller... Og det ser bra ut originalt og, enig i det!

Eg syns bare på det eine bildet at det var kort girstang, men stod vel i 2. eller 4. så den var litt langt nede. Eg syns då lang girstang er tøffast eg då, men har ikkje prøvd det da...

Og det er jo din bil, så det er du som bestemmer:)

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å' date=' blir fin lyd det!! Den vil vel bruke litt meir bensin og da? Høyrde om ein 144 med b20 og to doble dellorto, hadde vel det meste andre av trimm og da, men den bruka 3 liter på mila på det verste! Men litt må man vel lide for å ha det moro!![/quote']

 

Ja bensin forbruket går nok opp en smule:) Men bør vel ikke være noe problem å fylle e85 med disse? Noen som har synspunkter på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår