Gå til innhold

Stabæk`n: Volvo Amazon 1967

Ranger emnet


LangFørr

Anbefalte innlegg

  • Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Halloo

 

Har skjedd en del da. Asfaltmapper har blitt fjernet innvendig, motorrom er klart for lakkering, så å si klar innvendig for lakk, utvendig er det litt jobb igjen. Men det begynner å ligne noe.

Skal komme med noen bilder til helgen tenker jeg.

 

Eneste problemet nå er at jeg så sårt trenger venstre framskjerm, det er det som stopper meg nå.

 

 

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Hey hey.

 

Jasså. Ser og har fått bekreftet at du går for sølv.

Blir kult.

Gleder meg til å se ferdig lakkert bil.

 

Blir bra dette Stian. Stå på videre.

 

Az121...

 

Halloisen!

 

Ja du la merke til det ja:) Er vel ikke tilfeldigvis Sollihøgdas jungeltelegraf som har sendt ut ei brevdue a?:D hehe

Ja gikk imot all fornuft og landet på sølv metallic gitt, blir spennende å se resultatet til slutt.

 

Hørte rykter om at du hadde litt av hvert av bremse deler til meg, skal stikke oppom deg så fort sjansen byr seg.

 

Her kommer fler bilder i hvertfall, har tilpasset front og skjermer.

03082010220.jpg

29072010213.jpg

27072010209.jpg

27072010208.jpg

27072010207.jpg

03082010223.jpg

03082010222.jpg

03082010221.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi.

 

Jungeltelegrafen går den vøtt. Hehe.

 

Jeg surte bare om du hadde tenkt å bytte farge, siden jeg hadde sett bildene her.

Fikk da bekreftet at det ble sølv gitt..

 

Jeg har sikkert neon bremsedeler du kan bruke.

Ikke lakker motorrommet ditt før du får tilpasset forsterkeren. det skal være et lite søkk i innerskjermen der hvor forsterkeren kommer.

 

Bare å komme. Driver stort sett på i helgene jeg. Bare ikke helga uke 33, da er det Vallåkra.

 

Az121...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår