Gå til innhold

Forsterket topp-pakning

Ranger emnet


asona_er_best

Anbefalte innlegg

hallo folkens, lurte egentlig bare på hvor dere handler forsterka topp-pakning jeg, sku hatt det til 531 toppen min, den er plana 2,4mm så jeg vil helst være sikker. gidder ikke no biltema pakning når det vil koste tid og penger om det går til helvette.

 

noen som vet om et sted dem selger sånne pakninger som tåler litt mer enn akkurat.. gjerne en forhandler nær drammen,oslo. men det er samma hvor det er egentlig..

 

takker på forhånd;). Mvh Daniel B Larsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte forsterka topp pakning ifra pedersens racing jeg, betalte 175kr for den.

 

Har kjøpt forsterka topp pakning hos krb før (750kr), men syns pakningen ifra krb og pedersen så ganske like ut i utførelse, er vel bare det at det er stål imellom sylindrene så den ikke skal blåse ut så lett der.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er også en stålring under det stålet du ser, som forsterker pakningen ytterligere.

 

Er vel liten vits i forsterka toppakning på den motoren din, KlovnDaniel, skal trossalt endel til før orginalpakninga ryker.

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som finken sier, så ville jeg handla den på pedersen til 175kr.

De har orginal-pakning til 135kr og jeg kan aldri tenke meg at du vil ryke den, så da legger du på 40kr og kjøper forsterka, så er du helt sikker ;)

 

Billigere enn på biltema..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er også en stålring under det stålet du ser, som forsterker pakningen ytterligere.

 

Er vel liten vits i forsterka toppakning på den motoren din, KlovnDaniel, skal trossalt endel til før orginalpakninga ryker.

 

helt sikker? satt forsterka pakning på den fra før, men jeg stuka alle ventilene mine så det er slipt og bytta men alle jeg har prata med i depo på løp mener jeg burde hatt forsterka..

 

jeg får se hva det blir til, om pedersen har sånne pakninger til fine priser så blir det antagligvis en sånn en om det er nok?.

 

sitter jo 2 biltema pakninger på den nå men da passa jo selvfølgelig ikke vannpumpa ordentlig.

 

men tusen takk for gode svar gutta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

sitter jo 2 biltema pakninger på den nå men da passa jo selvfølgelig ikke vannpumpa ordentlig.

 

vannpumpa kan justeres opp så den blir tett selv om du kjører dobbel/tykkere topp-pakning.

Om du ikke visste det da ;)

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår