Gå til innhold

Kim Bonnevie Høyer / Speedster Høyer / speedster911.no

Ranger emnet


schnellfahrer944

Anbefalte innlegg

Mange bilentusiaster i Norge har fått sin bildrøm knust etter møte med Kim Bonnevie Høyer og hans forretning.

Porsche Club Norge har engasjert seg med hjelp av sin advokat i håp om å kunne hjelpe Høyers siste offer.

 

Les siste kapittel i historien om Kim Bonnevie Høyer og hans måte å drive butikk på her:

 

http://www.nettavisen.no/innenriks/article2115943.ece

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, denne karen kontaktet meg for klargjøring av porscher og småmekaniske reperasjoner! MEGET spesiell fyr, kan INGENTING om bil/porsche og virket som en 14-åring i hodet. Skjønte med en gang at det var noe rart med denne karen og trakk meg forsiktig tilbake. Han har jo ikke noe lokaler, bilene han har står bare plassert rundt i området der han bor(Majorstua).

Håper folk finner ut av disse sakene før de handler der, virket ikke som om han hadde nåla i veggen, så hva han gjør med pengene, det lurer jeg på..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, kjenner jeg får en liten tåre i øyenkroken når jeg leser denne artikkelen? Hvor gammel er denne fyren? 12? Seriøst, man kan da for svarte ikke gjøre slik, og forvente at man kommer unna med det!

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde gått fra ord til handling når det gjelder balltreturnee! Folk spinker og sparer og han kjøper lego, happy meal og er på tusenfryd for de penga..

Karen er vel faktisk rundt 40, selv om man ikke skulle tro det!

Lest mye rart om han, glad jeg ikke involverte meg mer i den saken..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der må ha vært tatt på en god dag.. Men du ser det er han, gå litt rundt på Majorstua, så møter du nok på han!

Selv kjører han en blå bmw 7-serie fra starten av 90-tallet pyntet med masse plaststyling! Skikkelig "mafia"bil..

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg sendte han mail om at jeg var interesssert i den bilen som omhandles her.. Fikk disse:

 

Hei!

 

 

Stor rift om den hvite SC´en så den går nok til pålydende, jeg tar ikke imot bud. Hvis du vil ha den så er det førstemann til mølla, den er fortsatt til salgs! Lekker bil og helt rustfri Cali-Porsche. Utrolig morsom å kjøre!

 

 

Se også de andre 911ene jeg har. Ring for info og priser.

 

 

 

Vennlig hilsen

 

 

Kim Bonnevie Høyer

Speedster

 

 

Så gikk det noen uker så kom denne:

 

Hei!

 

 

Nå er det høstpris på alle mine Porscher, og den hvite 78 SC aka Mr White har jeg nå satt den prisen på fra 189000 til 179000! Det er en svært pen 911, rustfri og med mange nye deler og sprek 3 liters motor. MATCHING NUMBERS CAR. Og den lekre 77 911 har jeg satt ned fra 209000 til 199000. Se også hvit 996 og 2000 996 cab som jeg også kan tilby priser ca 100 000 kr billigere enn i Norge ellers.

 

 

Ring 911 47 911 for mer info! Ha en fin helg!

 

 

Vennlig hilsen

 

 

Kim Bonnevie Høyer

Speedster

 

Også svarte jeg at jeg ikke var interessert gr advarslene mot ham

 

Nei, jeg hevet kjøpet. Kjøperen får igjen sine penger og denne bilen er nå til salgs. Det som står i Porscheforumet er ondsinnet sladder og har svært lite med sannheten å gjøre. Mange som leker porschepoliti og slenger rundt seg med løgner og sladder. Jeg har ikke lurt en eneste kunde for en eneste krone, det er sannheten. Så får det bli opp til hver enkelt om de vil høre på sladreforum. Jeg svarer på alle spørsmål jeg, men få tør å konfrontere meg. Det sier mest om dem.

 

 

Men bilen er fin den! Bør sees!

 

 

Vennlig hilsen

 

 

Kim Bonnevie Høyer

Speedster

 

 

 

LOL!

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Den bilen er endelig hos sin rettmessige eier. Tror denne saken er alene et godt eksempel på at det finnes syyyyke mennesker som ikke har noen som helst respekt for andres oppsparte midler. Fyren burde absolutt kastreres uten bedøvelse !!!!!

 

Alle mail og telefonsamtaler jeg har hatt med denne fyren har en stooor felles nevner: Masse bullshit, svada, løgn og generellt ikke antydning til kunnskap om hverken Porsche eller bil generellt.

 

Æsj for en ekkel slimål !

 

Om du leser dette Kim Bonnevie Høyer: Slutt med den creepy buissnessen din - den ødelegger et ellers sundt og trivelig bilmiljø i Norge. Flytt til Sahara å selg sand!

 

:puke:

-97 Mercedes C180

-10 Honda Insight Hybrid
-03 Land Rover Freelander 1,8 S
-78 Porsche 911SC 3,0
-65 Porsche 911 3,0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Nå har han begynt på igjen, denne gang med en Rolls Royce... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25557313

Håper den som lurer på en slik bil er smart nok til å google enten tlf.nr 91147911 eller navnet hans før de i det hele tatt gidder å ringe denne fyren...

Lurer på hvorfor en mann som flere ganger er anmeldt for svindel gidder å fortsette med noe han slettes ikke kan, biler... Kanskje han er enda dårligere på andre felt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår