pahf Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Skal kjøpe meg luftftiler snart, og da hadde jeg tenkt kon filter. Når jeg skal ha "åpen" løsning trenger jeg da ikke å ha luftintakket der? Bare fjerne luftfilter boksen og sette det nye filtret oppi ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Dette lure ej også på. Har hørt at man må bygge om litt? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 hadde vært litt greit å vite på forhånd ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Hvis du kjøper konfilter til den bilmodellen du har bør det være med monteringsbrakett og monteringsanvisning. Det var det med mitt green cotton filter. Du må ta vekk luftfilterboksen for å få dit konfilteret ja. Det er ikke nødvendig, men for å få mest mulig effekt av luftfilteret bør det bygges en Skillevegg/boks slik at filteret er mest mulig sjermet fra varmluften som motoren danner. Et slikt filter bør ikke koste mye over 1000 kr. Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Det er INGEN Golf MK2 man kan montere Kon filter på. Er det ikke en slik du har? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet November 27, 2003 Rapporter Share Skrevet November 27, 2003 Hvorfor kan man ikke montere konfilter på golf MK2? Jeg har golf mk2 som bruksbil og kan ikke se for meg at det skal bli det store problemet å montere konfilter på den Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 hadde jo vært et poeng om du/dere hadde hatt injection. setter liksom ikke konfilteret på den tuten som går opp til luftfilterboksen. det blir for jalla. tror pipercross selger et filter som erstatter hele luftfilterboksen på golf 2 med forgasser. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Injectionmotor på min Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Originally posted by cfn hadde jo vært et poeng om du/dere hadde hatt injection. setter liksom ikke konfilteret på den tuten som går opp til luftfilterboksen. det blir for jalla. tror pipercross selger et filter som erstatter hele luftfilterboksen på golf 2 med forgasser. Og hvor får jeg tak i det? :) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 har gasser ja. er det ikke mulig ? syns det hørtes rart ut, men greit nok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Beklager, tok litt hardt i når jeg skrev INGEN, det går på forgasser. Fjern det inne i filterboksen og sett på en kon filter på røret. På injection Golf ligger både bensinfordeler og luftmengdemåler i lokket på filteret. Og de må være der. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 da begynner jeg og skjønne litt mere, hvis ikke var kompisen min den første i norge som hadde con filter på golf 2, og det tviler jeg ekstremt sterkt på :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Hva er poenget med et kon filter midt oppå gassern da, mindre hester? Et konfilter gir ikke hk så det er verdt å nevne når det suger kaldluft, men når motoren suger kun varmluft så mister den hester istedet. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Har da sett i både Max Power og Redline, på noen av reklamesidene, at man får konfilter til GTI 8v... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Finnes et filter som erstatter hele underdelen av filterboksen, er Jamex som produserer disse. funker jo som et Konfilter, men det er ikke et konfilter! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg