Gå til innhold

Bilstein Clubsport dempere fra USA, art.nr ?

Ranger emnet


MrTore

Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal bestille meg Bilstein Clubsport dempere fra USA, men jeg klarer ikke finne dem, og er usikker på hvilke jeg skal ha. Derfor lurer jeg på om noen har artikkel nummeret slik at jeg kan bruke det når jeg leter. Finner bare "Heavy Duty" men de er vel ikke 35mm lavere enn standard demperene. Tar ikke sjansen på å handle feil :)

 

Takker for hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Skal bestille meg Bilstein Clubsport dempere fra USA, men jeg klarer ikke finne dem, og er usikker på hvilke jeg skal ha. Derfor lurer jeg på om noen har artikkel nummeret slik at jeg kan bruke det når jeg leter. Finner bare "Heavy Duty" men de er vel ikke 35mm lavere enn standard demperene. Tar ikke sjansen på å handle feil :)

 

Takker for hjelp

 

hvorfor bestille fra usa?

Vovlo For Life.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sparer masse cash ved å bestille fra usa nå ja. spesielt når man ser hva resten av bilstein sortimanget koster i USA.

Ingen som vet ??

 

De eksisterer ikke i USA.

Du kan få spesiallaget i USA, men da må du først kjøpe Bilstein HD, så må du få de sendt til Bilstein for å få kortet inn stroke og få de revalvet til specs du har.

 

mao. tvilsomt du sparer noe, samt: hva om det skjer noe? garanti og sende retur til USA???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sende retur til USA er vel ikke noe problem. Er ikke verre det enn å sende retur andre plasser. Tar jo lengre tid å få greier bestilt fra Norge enn USA mange ganger......

 

Dessuten er sjansene minimale for at det skulle være noe problem,

bilstein skal vel være kvalitetsgreier. Men nå blir det jo uansett ikke noen bestilling hvis de ikke finnes der så.

 

Må vel bite i det sure eplet å bestille fra KG-trimning med bussgods, for å så stikke å hente de selv på bussgodsterminalen over grensa. Sparer vel en høvding på det å iforhold til norske priser.

 

Uansett dritt at dem ikke selger de i USA. Er vel ikke noe Club Sport mesterskap greier "over there" da sikkert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprint finnes ikke til 240 hvertfall..

 

Er vel KG som fant på ideen med CS dempere.

Så de vet vel hvilke specs. det er på de. (og bilstein sef.) :)

 

Men blir vanskelig å sammenligne da sprint ikke er å få til 240 som sagt.

 

Hvis det ikke er muligheter for at dempere fra en annen bil, som de lager sprint til passer da sef.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår