Gå til innhold

Politiet gjør hva de vil?

Ranger emnet


Rebell

Anbefalte innlegg

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det som fryder meg her, er at folk går fullstendig i vinkel når en eller annen avis, midt i agurktiden, trykker et bilde av en politibil på en handicapplass. Jada, det er ikke lov, men folk er fortsatt faen meg folk. Uniform eller ikke.

 

"åå politiet er noen drittsekker! alle sammen! alle jeg har møtt i min 240 med kappafjærer, frieksos, sommerdekk slitt ned til slicks har vært drittsekker!"

 

BLAH! Så leeeeeei, så eeevig lei. Jada, det finnes drittsekker i politiet, på samme måte som det finnes drittsekker i brannvesenet, statens vegvesen, bak kassa på rimi og i trafikken.

 

Gi faen i sytinga, og slutt å bry dere om LATTERLIGE agurknyheter. Bekymre dere om andre ting, som faktisk betyr noe.

 

Jeg forsvarer ikke politiet som parkerer på handicap-plassen, jeg bare langer ut mot saueflokken her inne som ser på det som om de skulle ha voldtatt ei 9 år gammel jente.

 

"Hva synes dere om pedofile politimenn?" Okei. Denne er faen meg så latterlig at jeg MÅ kommentere det. En pedofil politimann? Skulle det for svarte hælvette være noen forskjell på en pedofil lærer og en pedofil politimann? Hvor fordømt korka er du!?

 

Så, fuckings, latterlig.

 

Jeg spyr på slike folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som fryder meg her, er at folk går fullstendig i vinkel når en eller annen avis, midt i agurktiden, trykker et bilde av en politibil på en handicapplass. Jada, det er ikke lov, men folk er fortsatt faen meg folk. Uniform eller ikke.

 

"åå politiet er noen drittsekker! alle sammen! alle jeg har møtt i min 240 med kappafjærer, frieksos, sommerdekk slitt ned til slicks har vært drittsekker!"

 

BLAH! Så leeeeeei, så eeevig lei. Jada, det finnes drittsekker i politiet, på samme måte som det finnes drittsekker i brannvesenet, statens vegvesen, bak kassa på rimi og i trafikken.

 

Gi faen i sytinga, og slutt å bry dere om LATTERLIGE agurknyheter. Bekymre dere om andre ting, som faktisk betyr noe.

 

Jeg forsvarer ikke politiet som parkerer på handicap-plassen, jeg bare langer ut mot saueflokken her inne som ser på det som om de skulle ha voldtatt ei 9 år gammel jente.

 

"Hva synes dere om pedofile politimenn?" Okei. Denne er faen meg så latterlig at jeg MÅ kommentere det. En pedofil politimann? Skulle det for svarte hælvette være noen forskjell på en pedofil lærer og en pedofil politimann? Hvor fordømt korka er du!?

 

Så, fuckings, latterlig.

 

Jeg spyr på slike folk.

 

Jeg avstår helst fra å kaste opp, hvis det er greit, men ellers kan jeg godt slutte meg til budskapet i innlegget ditt.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasshøl er det over alt. De fleste purk er vel overkommelig mennesker med fornuftig sinn, mens noen er utskudd der også. Det har jeg eksempler på.

 

Forundrer meg litt over hvor lett bortforklart det er fra stasjonssjefen, som sikkert er en travel mann...

 

Alle som bærer uniform har et ansvar forbundet med det, spesielt Politiet, og det kan ikke de 2 karene her ha tenkt stort over. F.eks yngre, som ser at regler som er utrolig lette å forholde seg til, blir brutt av lovens lange arm... De får vel et "sådær" forhold til Politiet. Som samfunnet har blitt etterhvert, så begynner folk å gi mer faen, og tenke kun på seg selv. Det holdninga passer dårlig for 2 politimenn, selv om det rumla i magen på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv jobbet i denne bransjen, da i den kommunale og mer seriøse delen. Og politiet tar seg tilrette innimellom.

Husker selv jeg ga bøter til politi som parkerte på avgiftsparkeringen tvers over veien for kammeret når politiets egne plasser var opptatte.

Det kom faktisk også i media den gangen, er noen år siden nå.

Meget mulig at samtlige ileggelser ble ettergitt ved klagegang, men det ble iaf slutt på at de tok seg til rette.

Ved en anledning kom de faktisk inn på vårt kontor og truet oss med at "vi skal følge med dere, pass på å bruke blinklys" osv hvis vi ikke rev boten på stedet...

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at resten av befolkningen burde kunne gjøre som de ville? Skulle likt å se trynet på deg når den bilen du (sikkert ikke) har var borte fordi alle kunne gjøre som de ville. Syting er knall.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var formuleringen hans jeg spilte på. Nesten som om han syter over at vi må følge regler ;)

Helt enig i at snuten må følge regler der det er satt samme regler som for oss, stå for det de har gjort, få bøter og betale dem osv. Kan ikke parkere på handicap for å handle boller bare fordi man har saftblander på taket.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår