Gå til innhold

Førstegangsprosjekt.! Volvo 240 Turbo!!

Ranger emnet


Næssen

Anbefalte innlegg

  • Svar 576
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenge sia jeg har vært inn på her nå, har jo skjedd en del ser jeg :) Grattis me turbo motor, enda en 240 og en amazon! Kommer innom en dag jeg har tid og glaner litt på bila dine ;D

 

Halla:) ja, har skjedd en del nå:) bare å stikke innom en tur det vettu:)

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Dag har jeg hvert en tur hos emilhetty her på forumet og kjøpte noe lister for en billig penge, så da er endelig bilen komplett.hehe

 

b230at009-1.jpg

 

Fikk 3 sett med lister over fangern framme, sjekkt å ha.hehe

 

Kjøpt ny olje og oljefilter, ja det blei nokk engang biltema:P

b230at014-1.jpg

 

Og siden det ikke var lenge siden blokka var nymalt, så vaska jeg den litt, se så fin den blei:):P

 

b230at013-1.jpg

 

Bilde av de fete custom motorfestene mine:) Hockypøkk.

b230at012-1.jpg

 

Bandasje må man ha:Dhehe

b230at015-1.jpg

Endret av Næssen

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olje filteret på biltema er ikke Noe Tess, Bror hadde det og bilen ville ikke kjøre i oppover bakker, og gikk sakte og noen ganger sikkert opp i fart!:P

 

Hmm, virka rart:P alle gammle bilene vi har hatt, har vi brukt biltema filter, og har aldri opplevd noe negativt om det, står biltema filter på motoren nå og, han har kjørt med det en stund.

 

Ga 3000kr for motoren med alt jeg trenkte, så det er jeg Meeget fornøyd med! det var BILLIG!

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med snurre:) haha 3000 er det vanlige K motorer går for jo:P

 

Takk:) Ja, er Meget fornøyd, men må bytte toppakning på den da.. også skal jeg bygge 2.5" eksos fra turbo og bak med en lyddemper, satser på det blir grei lyd da:D:P

 

Men så skulle jeg gjerne hatt motoren godkjent av bt da, så det står i vognkortet, så jeg slepper tull seinere vis jeg blir stoppa i kontroll osv.

så hva må jeg gjøre for å få motoren godkjent av bt? bare bestille time for å vise bilen, eller må jeg skrive søknad osv?

 

Btw, hakke du lappen nå snart a Andreas?

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok bare bror som hadde sånn uflax da, har hørt mange som bruker det jeg og, men nå kjører bro NAZI tralle(vw) og da:)

 

Det var jo gopris det der da, Grattis:)

 

Ja, Kan ha noe med at det var vag.heheh, nei veit ikke jeg..

Ja, veldig fornøyd med den prisen:). Takk:D

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke lappen før i november jeg:(

 

Ekke så lenge til det da:) i motsetning til meg som blir 17 år nå i september:(, men da regner jeg med at 240'en min er klar når jeg får lappen da:)

 

Du må skaffe deg ny bil du da.. også må du stikke innom Meg en tur når lappen er i boks.hehe

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår