Gå til innhold

Førstegangsprosjekt.! Volvo 240 Turbo!!

Ranger emnet


Næssen

Anbefalte innlegg

  • Svar 576
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nettopp ferdig med å lese alle sidene nå, sinnsykt kul bil! Eiker felgene kledde bilen utrolig godt, stå på videre :-)

 

Jøss! Takk for at du likte den:) Er helt enig, syns eikerfelga passer veldig bra egentlig, sammen med fargen av bilen osv.. Skal prøve å stå på så godt jeg kan:D

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått tatt av bærearmene bak, pga foringsbytte i bakstillinga, men mens dem var ute, hvorfor ikke pusse litt rust av dem, og male dem opp?heheh

b230at067.jpg

b230at068.jpg

 

Klistremerkene på, ordentlig møkka merker og sette på egentlig, blei skeivt og jævlig, ganske fornøyd med det minste merket ihvertfall, får se om jeg tar dem av igjen...

b230at066.jpg

 

Pappa's nye bil.hehe

b230at070.jpg

 

Mamma's nye grom bil:)

b230at069.jpg

 

Og min lille hjelper:Dhehe

b230at064.jpg

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappas nye bil ja, ekke dumm den, skal ikke legge sjul på at jeg har faktisk spurt om vi skal bytte bil noen ganger:P men du veit, Volvo som er tingen.hehe

 

 

Hehe ja volvo som er tingen:) hmm kunne fått mye bmw for de penga som jeg brukte på volvoen:)

Volvo 240GLE 88mod http://www.bilforumet.no/200-serien/225015-moslets-240gle-88mod.html

Volvo 240 turbo samme tråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært i Asker og besøkt, Volvo2turbo her på forumet, må si at kjerra hans var mye finere i virkligheten en på bilder, og den er ikke dumm på bilder heller.hehe

Med hjemm komm bursdagsgaven jeg fikk av han.hehe, nye baklykter, også kjøpte jeg en helt ny Grp a, vinge i Carbon av han:)

b230at072.jpg

 

b230at076.jpg

Vinga er aldri brukt, helt ny:)

b230at073.jpg

 

Og et bonus bilde av s80'en i sola:)

b230at071.jpg

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bilder da, av montert vinge, og test av nye baklykter(bare 1 forløbig.hehe) ikke bry dere om rusta som er på bagasjlokket, der det er annen farge, blir sandblåst og lakka opp der snart, samme med skilthullene, blir også lakka opp snart:)

b230at077.jpg

 

b230at080.jpg

 

b230at079.jpg

 

b230at081.jpg

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår